امکان توقف هنگام ضبط پیام های صوتی، قابلیت جدیدی است که واتساپ قصد دارد آن را به کاربران خود ارائه کند.
کد خبر: ۱۳۴۱۸۶۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واتساپ در حال کار بر روی قابلیت جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد در هنگام ضبط پیام‌های صوتی، آن‌ها را متوقف کنند. براساس گزارشی که WABetainfo منتشر کرده این قابلیت به زودی در آپدیت نسخه بتای واتساپ بر روی اندروید و iOS فعال می‌شوند. بعد از بروزسانی برنامه، کاربر می‌تواند پیام صوتی خود را متوقف کرده و بعد ادامه آن را ضبط کند بدون آنکه نیاز باشد یک ویس دیگر ضبط کرده یا زمانی که باید ویس متوقف شود، آن را ارسال کند.

این سایت همچنین ویدئویی را منتشر کرده که شیوه کارکرد قابلیت جدید واتساپ در متوقف کردن ویس‌ها نشان می‌دهد. براساس این ویدئو، کاربر فقط می‌تواند به بخشی از پیام صوتی که آن را ضبط کرده گوش کند. در حال حاضر هنوز شفاف سازی نشده است که این قابلیت جدید چه زمانی برای همه کاربران در دسترس قرار می‌گیرد، اما تاکنون برای همه کاربران نسخه بتای عمومی واتساپ در دسترس قرار نگرفته است.

واتساپ و قابلیت پیام صوتی جهانی

هفته گذشته خبری در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد به واتساپ پیشنهاد شده است که روی پخش کننده پیام صوتی جهانی کار کند. این ویژگی شایعه شده، امکان این را فراهم می‌کند که حتی وقتی کاربر یک صفحه مکالمه را ترک می‌کند به پیام‌های صوتی گوش کند، این به این معنا است که او می‌تواند همزمان به یک پیام صوتی گوش کند و به پیام یک شخص دیگر پاسخ دهد. البته هر دوی این قابلیت‌ها هنوز در حال گسترش هستند و برای امتحان کنندگان نسخه بتای عمومی فعال نشده اند.

اخیرا واتساپ همچنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار داده که به عنوان «پیام‌های ناپدیدشده» شناخته می‌شود؛ اگر این قابلیت فعال شود در چت‌ها و گروه‌ها پیام جدید ارسال شده بعد از زمانی که کاربر برای آن مشخص می‌کند مثلا بعد از ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۹۰ روز، ناپدید می‌شود. این انتخاب همه پیام‌های چت یا گروه به جز آن‌هایی که کاربر قبلا ارسال یا دریافت کرده را شامل می‌شود. در چت‌های فردی هر دو طرف مکالمه می‌توانند گزینه پیام‌های ناپدیدشده را روشن یا خاموش کنند. در یک گروه هم همه اعضای گروه می‌توانند قابلیت پیام‌های ناپدیدشده را روشن یا خاموش کنند. البته مدیر گروه می‌تواند تنظیمات گروه را تغییر دهد که فقط مدیران بتوانند این قابلیت را در گروه روشن یا خاموش کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها