گزارش پشت‌صحنه از سریال «تب و تاب» همراه گفت‌و‌گو با بازیگران، تهیه‌کننده و کارگردان

قصه تاب‌آوری آدم‌ها

 تصویربرداری سریال «تب وتاب» به نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری در تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۳۹۳۷۵
به گزارش جام جم آنلاین، تصویربرداری سریال «تب و تاب» به کارگردانی داریوش مختاری و تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی که چندی پیش در تهران آغاز شده بود با ضبط صحنه‌های داخلی و خارجی ادامه دارد. تاکنون فرشته سرابندی، حدیث نیکرو، مهری آل‌آقا، ریحانه رضی، فهیمه مومنی، خیام وقار و عطا عمرانی جلوی دوربین رفتند و در روزهای آتی بازیگران جدید به گروه بازیگران اضافه خواهد شد.
 
بنا بر این گزارش، تصویربرداری «تب و تاب» از ۲۱ شهریورماه آغاز شده و این سریال با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی در ۲۵ قسمت آماده می‌شود.
 
در این سریال بازیگرانی چون محمود پاک‌نیت، فرشته سرابندی، حدیث نیکرو، خیام وقار، عطا عمرانی، نسرین مرادی، فهیمه مومنی، ریحانه رضی، افسانه ناصری و... به ایفای نقش می‌پردازند و از دیگر عوامل این سریال می توان به؛ نویسنده و کارگردان: داریوش مختاری، تهیه‌کننده: مهدی شفیعی، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، مدیر تولید: میلاد لکی، مدیر صدابرداری: علیرضا نوین‌نژاد، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح چهره‌پردازی: علیرضا خورشیدی، برنامه‌ریز: چاوش هنرآموز، دستیار اول کارگردان: حمید وطن‌پرست اشاره کرد.    
 
لازم به ذکر است؛ سریال «تب و تاب» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود و داریوش مختاری در جایگاه کارگردان این سریال، نویسندگی سریال پر مخاطب «اغما» و کارگردانی فیلم تلویزیونی «دل شوره» را در کارنامه کاری اش دارد. 
اولین تصاویر از سریال «تب و تاب»
 
اولین تصاویر از سریال «تب و تاب»
 
اولین تصاویر از سریال «تب و تاب»
 
اولین تصاویر از سریال «تب و تاب»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها