حامد مهربانی از اجرای برنامه صبحگاهی«انتهای الوند» به جام جم می گوید؛

خیابان الوند برای من نوستالژیک است

حامد مهربانی یکی از مجریان برنامه صبحگاهی «انتهای الوند» شبکه دو مدتی است تهیه کنندگی برنامه«بی چارچوب» را نیز در شبکه چهار برعهده دارد. او درباره برنامه صبحگاهی اش توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۷۵۷

حامد مهربانی، مجری در این باره به جام جم می گوید: من در شبکه چهار بیشتر برنامه های فرهنگ و ادب را اجرا کردم. در این برنامه هم در بخش علمی و فرهنگی اجرا می کنم. «انتهای الوند» برنامه ای است که دوستش دارم و با وجود اینکه اجرای برنامه های زنده صبحگاهی کار بسیار سختی است اما به خاطر ویژگی های این برنامه با اشتیاق اجرا می کنم.

وی در ادامه درباره ویژگی های این برنامه توضیح می دهد: یکی از مهمترین نکاتی که در این برنامه وجود دارد و باعث شد من با وجود اینکه در دوران سخت کرونا اجرا در این برنامه را بپذیرم گروه جوان و پر انرژی برنامه بود که البته همگی از دوستان من هستند و در جاهای مختلف با هم کار می کنیم. این موضوع خیلی در یک کار تلویزیونی روتین تاثیرگذار است. چون فضای صمیمی که در پشت صحنه برنامه حاکم است باعث می شود این کار روتین برای من تبدیل به روزمرگی نشود و کسل کننده نباشد. نکته دیگر حس خیلی خوبی است که من به برنامه صبحگاهی و شبکه دو دارم. من از کودکی از علاقه مندان به این شبکه بودم و نوستالژی خیابان الوند برای من خیلی جذاب است.

این مجری با اشاره به فعالیت مطبوعاتی اش بیان می کند: فکر می‌کنم در اجرا و برنامه سازی تجربه روزنامه نگاری خیلی تاثیر گذار است و کار مجری و برنامه ساز را متفاوت می کند. به هر حال من سعی کردم از تجربیات اساتیدم و همچنین کار روزنامه نگاری در این کار بهره بگیرم. امیدوارم مخاطبان هم برنامه را دوست داشته باشند و توانسته باشم نگاه آنها را به برنامه معطوف کنم.

زینب علیپور طهرانی/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها