رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خبرداد:

دستگیری عامل جعل و فروش مدارک تحصیلی در کرمان 

اجرای طرح گسترده پیشگیری از سرقت پسته در زیدآباد سیرجان  

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از اجرای مرحله اول طرح پیشگیری از سرقت پسته با حضور و مشارکت گسترده مسئولان شهرزید آباد این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۳۵۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ منصور رمضان نژاد،گفت:در راستای پیشگیری از وقوع سرقت باغات پسته،مرحله اول طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی با حضور امام جمعه، بخشدار،دهیاران و شهردار شهر زیدآبادو همچنین نیروهای بسیجی به اجرا در آمد.

وی تصريح کرد:در اين طرح از کلیه امکانات و با حضور و همراهی دهیاران،بخشدار،کارکنان انتظامی و همچنين نيروهای پايگاه های مقاومت بسيج بخش ها بهره گیری خواهد شد که طی آن باغات پسته تحت پوشش گشت های موتوری و خودرویی و گشت های نامحسوس قرار می گیرند.
   
سرهنگ رمضان نژاد افزود:کشاورزان، باغداران و مالکین بایستی از نگهبان استفاده کنند و کارگرانی را که می خواهند به کارگیری کنند حتما با پاسگاه ها و کلانتری ها هماهنگ باشند که بتوانیم این طرح را به خوبی اجرا کنیم.

 وی بیان داشت:اين طرح در 5 بخش شهرستان به اجرا در خواهد آمد و در اجرای آن پلیس راه،گشت های کلانتری و پاسگاه هاطف،پلیس آگاهی،پلیس امنیت عمومی،گشت‌های بسیج،واحدهای گشتی نامحسوس،پاس های پیاده و موتوری و همچنین گشت هایی که توسط خود مالکین تحت عنوان شب گردها ساماندهی شده اند مشارکت خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها