توزیع ۵۳۸ قلم تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های لرستان

معاون آموزش متوسطه لرستان گفت: ۵۳۸ قلم تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های استان با اعتباری بالغ‌بر هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۸۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: نصراله بازگیران افزود: در راستای تأمین بخشی از نیازهای تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش شهرستان‌ها و مناطق آموزشی استان، از محل اعتبارات تخصیص یافته، تجهیزاتی بالغ‌بر هشت میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و توزیع شد.
 
وی ادامه داد: نقش مدیریت توسعه متوازن در فرآیند ارتقاء آموزش‌های هنرستانی بسیار مهم است که می‌توان با به‌روزرسانی تجهیزات کارگاهی در راستای ارتقاء کیفیت، نقش بسزایی در جذب و ترغیب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش ایفا کرد.
 
معاون آموزش متوسطه لرستان گفت: مهارت‌آموزی یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های آموزش‌وپرورش با توجه به اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین است که باید برنامه‌ریزی‌ها به شکلی باشد تا با توجه به نیاز استان در زمینه نیروی انسانی مهارت محور، دانش آموزان را براساس علاقه و استعداد به سمت و سوی رشته‌های فنی و مهارتی هدایت کنیم.
 
بازگیران تصریح کرد: علاوه بر این تجهیزات توزیع شده، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از اعتبار تخصیصی به اداره‌کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان نیز در حال خریداری است که در آینده‌ای نزدیک بین هنرستان‌های استان توزیع خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها