آغاز ثبت نام هنرستان دخترانه هنرهای زیبا در خرم آباد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پیش ثبت نام هنرستان دخترانه هنرهای زیبای خرم آباد برای سال تحصیلی جدید آغاز می شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۹۸۴
آغاز ثبت نام هنرستان دخترانه هنرهای زیبا در خرم آباد 
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  احمدحسین فتایی افزود: یکی از مهمترین مطالبات دانش آموزان دختر علاقه‌مند به هنر در استان، ایجاد هنرستان هنرهای زیبا بود که بالاخره با پیگیری های مستمر معاونت هنری و سینمایی اداره کل، مجوز سومین هنرستان هنرهای زیبای استان به نام هنرستان دخترانه هنرهای زیبای خرم آباد صادر شد.
 
 
 وی تصریح کرد: با صدور این مجوز در حال حاضر سه هنرستان شامل دو هنرستان پسرانه در خرم آباد و بروجرد و یک هنرستان دخترانه در خرم آباد فعالیت دارند که در سطح استانهای کشور بی نظیر است.
 
 
فتایی با اشاره به تعیین و معرفی کادر آموزشی تخصصی این هنرستان به اداره کل آموزش و پرورش ، اظهار کرد: پیش ثبت نام علاقه‌مندان برای دو رشته نمایش و موسیقی توسط معاونت هنری و سینمایی اداره کل صورت می گیرد و انشاالله در صورت استقبال هنرآموزان دختر، سال تحصیلی هنرستان از آبان ماه سال جاری آغاز می شود.
 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:ساختمان هنرستان هنرهای زیبای خرم آباد واقع در منطقه گلدشت چندین سال با مشکل نبود اعتبار مواجه و از لیست پروژه های عمرانی استان خارج گردیده بود که به حمدالله با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت استانداری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای سال جاری به این پروژه اختصاص یافت و به زودی شاهد از سرگیری روند احداث آن خواهیم بود.
 
 
وی ادامه داد: تلاش می کنیم رشته  گرافیک را نیز برای ترم ها و سال آینده به رشته های تحصیلی هنرستان دخترانه هنرهای زیبا اضافه کنیم.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها