گزارش پشت‌صحنه از برنامه «عطسه» که مدتی است روی آنتن می‌رود

قرار عصرگاهی شبکه۳

حمید ترابیان از اجرای سری جدید برنامه «عطسه» شبکه سه می گوید؛

حال خوب با «عطسه»

حمید ترابیان یکی از مجریان اصلی برنامه «عطسه» به تهیه کنندگی آرامه اعتمادی است که شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه سه می رود.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۸۴

حمید ترابیان، مجری درباره سری جدید این برنامه به جام جم می گوید: هدفی که از سری قبل برنامه داشتیم را پیگیری می کنیم و سعی داریم ادبیات عطسه را تقویت می کنیم. در اجرا هم همواره مثل سری قبل به دنبال زبان مشترک هستیم که در آیتم ها نمود پیدا می کند.

وی  ادامه می دهد: در ماه محرم هم با توجه به احترامی که برای این ایام وجود دارد سعی ما بر این است که هم احترام ماه را در برنامه حفظ کنیم و هم اینکه امید و انگیزه را در بخش های مختلف برنامه داشته باشیم. چون مردم به انگیزه و مطالب انگیزشی و شور و نشاط نیاز دارند. اتاق فکرمان هم به این سمت پیش می رود که در این شرایط که یاس و ناامیدی در جامعه وجود دارد، ما این اتفاق را دوچندان نکنیم و با ساخت آیتم ها و مطالبی که در برنامه از زبان مجری ها گفته می شود، امید را در جامعه تزریق کنیم.

این مجری می افزاید: تا جایی که من در جریان هستم برنامه تا پایان شهریور ادامه دارد و ما نیز با توجه به کرونا و ماهی که در آن قرار داریم تلاش می کنیم لحظات خوبی را برای مردم در این روزهای سخت ایجاد کنیم. در اجرا هم پرانرژی باشیم و حال خوب را به مخاطبان منتقل کنیم.

زینب علیپور طهرانی/رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها