دبیر جشنواره‌ مطبوعات آذربایجان‌شرقی

۶۱۴ اثر به جشنواره‌ مطبوعات آذربایجان‌شرقی ارسال شد

دبیر جشنواره‌ مطبوعات آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۱۴ اثر به دبیرخانه‌ مجازی پنجمین جشنواره‌ مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان ارسال شده است.
کد خبر: ۱۳۳۴۴۹۸

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی،  مرتضی شفیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۱۴ اثر در قالب سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری)، اینفوگرافی، صفحه‌آرایی، کاریکاتور، تولیدات چند رسانه‌ای، تیتر، مصاحبه، گفت‌وگو و گزارش (خبری و غیرخبری) به دبیرخانه‌ مجازی جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد آثار رسیده مربوط به بخش گزارش و کمترین آثار در بخش گفت‌وگو بوده است، خاطرنشان کرد: استقبال فعالان رسانه‌ای استان در بخش‌های عکس و چندرسانه‌ای در مقایسه با ادوار گذشته جشنواره‌ مطبوعات قابل توجه است.

وی با تاکید به اینکه هیأت داوران طی هفته‌ی جاری کار بررسی آثار را آغاز خواهند کرد، بیان کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این رویداد رسانه‌ای، هفته‌ پایانی شهریور ماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود میهمانان در تبریز برگزار می‌شود.

شفیعی یادآور شد: مطابق فراخوان جشنواره، آثاری که از دیگر استان‌های کشور یا با موضوعاتی غیرمرتبط ارسال شده باشد، حذف، و داوری تنها روی آثاری اعمال می‌شود که بر اساس محورهای اعلامی و در بستر رسانه‌های دارای مجوز استان منتشر شده باشد.

دبیر پنجمین جشنواره‌ مطبوعات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بر اساس مصوبه‌ شورای سیاست‌گذاری، «محمد عزیزی‌راد» به عنوان دبیر علمی جشنواره و محمدامین خوش‌نیت، پیمان پاکزاد، فرهاد باغشمال، قربانعلی طاهرفر و علی حامدحق دوست به عنوان هیأت داوران پنجمین جشنواره‌ مطبوعات انتخاب شده‌اند.

شفیعی همچنین با بیان اینکه جشنواره با محوریت بررسی نقش رسانه‌های استان در مقابله با ویروس کرونا به همت خانه‌ مطبوعات آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در جشنواره یاد شده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز حمایت و همکاری دارند.


  



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها