گوش کن! «ماه در می‌ زند»
گفتگو با کارگردان و تهیه‌کننده ویژه‌ برنامه محرم شبکه 2 سیما

گوش کن! «ماه در می‌ زند»

تهیه‌کننده برنامه «با حسین حرف بزن»:

یک گفت‌و‌گوی خودمانی اما عمیق

«با حسین حرف بزن» عنوان یکی از برنامه‌های شبکه نسیم است که فرصتی برای حرف زدن بی‌تعارف و دلی با امام حسین (ع) را فراهم کرده است.
«با حسین حرف بزن» عنوان یکی از برنامه‌های شبکه نسیم است که فرصتی برای حرف زدن بی‌تعارف و دلی با امام حسین (ع) را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۳۳۲۷۹۱

به گزارش جام جم، این برنامه که چندسالی است روی آنتن رفته، امسال با فضاسازی و دکوری متفاوت پخش خود را شروع کرده است. «با حسین حرف بزن» با فضایی خاص، امکانی برای بروز احساسات درونی نسبت به امام حسین (ع) را فراهم کرده و این روند با سوالات گوینده‌ای که پشت دوربین قرار دارد، تکمیل می‌شود. در سری جدید این برنامه مردم از طیف‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حاضر می‌شوند تا باور پذیری «ان الحسین مصباح الهدى و سفینه النجاه» را به تصویر بکشند.
تهیه‌کنندگی و گویندگی این برنامه را محمدامین پرواس به عهده دارد. وی در گفت‌و‌گویی که با جام‌جم داشت درباره نزدیک شدن به مهمانان برنامه که اصل این جریان هستند، بیان کرد: این واقعا كار سختی است كه آن فرد و بیننده را از فضای متشنج جامعه به آرامش و صمیمیتی كه واقعی است، نزدیك كنم. با این حال همیشه سعی‌ام این بوده تا خودم و فردی كه جلوی دوربین است، واقعی باشد و حداقل در این یك ماه به این تلاش ادامه می‌دهیم. این جریان مسیری دارد كه ابتدا شاید حتی موضع‌گیری‌هایی هم در برابر آن وجود داشته باشد، اما آرام‌آرام نرم و بعد تبدیل به خود واقعی‌اش می‌شود.
این تهیه‌کننده همچنین درباره طیف گسترده مهمانان برنامه در این سال‌ها عنوان کرد: همیشه و بارها گفته‌ایم كه امام حسین(ع) ربطی به هیچ جناح و گروهی ندارد، به همین دلیل در انتخاب مهمان‌ها هم این موضوع را در نظر گرفتیم و انواع آدم‌ها از نگهبان پارک گرفته تا فلان مسوول عالی‌رتبه را دعوت كردیم.
شما می‌توانید هر شب ساعت 22:30 بیننده «با حسین حرف بزن» باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها