سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران خبر داد

سرقت تلفن همراه نوجوان در پوشش بازیافت

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران خبر داد

سرقت تلفن همراه شهروندان پشت چراغ قرمز

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقانی خبر داد که از داخل خودروی شهروندان آن هم پشت چراغ راهنمایی و رانندگی موبایل قاپی می‌کردند.
کد خبر: ۱۳۳۱۸۱۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به تازگی در محدوده تجریش، اندرزگو و فرمانیه آن هم در شب سرقت‌ هایی صورت می‌گرفت که متهمان در پشت چراغ راهنمایی و رانندگی و در زمان توقف خودرو‌ها اقدام به موبایل قاپی از شهروندان به وِیژه بانوان می‌کردند.

وی افزود: متهمان با سوء استفاده از قرمز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی و در کنار این موضوع پایین بودن شیشه خودرو‌های شهروندان اقدام به شناسایی طعمه‌های سرقت خود می‌کردند و در فرصتی مناسب تلفن همراه افراد را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ کالوسی تصریح کرد: پس از مراجعه شهروندان به کلانتری ۱۰۱ تجریش و طرح شکایت، پرونده توسط تیم عملیاتی این کلانتری به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی متهمان شناسایی و در عملیاتی هر ۲ متهم در انتهای خیابان شریعتی پس از تعقیب و گریز پلیسی و عدم توجه به اخطار‌های ماموران ما، با شلیک ۱۱ تیرهوایی دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تاکنون ۴۷ نفر از شاکیان با مراجعه به کلانتری تجریش این افراد را شناسایی کردند، متهمان دارای سابقه سرقت هستند و به تازگی از زندان آزاد شدند.

وی افزود: از شهروندان خواهش می‌کنم که در زمان توقف پشت چراغ راهنمایی و رانندگی، شیشه‌های خودروهایشان را بالا ببرند و اجازه ندهند سارقان به آن‌ها تعرض کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها