معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد؛

بوشهر رتبه دوم اشتغال

کمیته امداد استان بوشهر رتبه دوم کشوری اشتغال را کسب کرد
کد خبر: ۱۳۳۰۶۳۰

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از کشب رتبه دوم کشوری این استان در بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

 به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، محمد رضا میری، مدیر کل امداد استان ازکسب رتبه دوم اشتغال وخودکفایی این استان در بین استان های کشور در سال گذشته خبر داد و گفت؛ امداد استان خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و تلاش شبانه روزی همه همکاران در این بخش توانست در ارزیابی صورت گرفته در شاخص های اصلی و عمده اشتغال جایگاه دوم کشوری را کسب نماید.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این ارزیابی دربین20 شاخص اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی صورت گرفته و این استان در عمده این شاخص‌ها در جایگاه برتر کشور قرار داشت ونسبت به سال 98 دو پله صعود کرده است.

وی بیان کرد: در سال1399 کمیته امداد استان بوشهر توانسته تعداد 6 هزار و 58 فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی وکاریابی برای مددجویان ایجاد نماید.

میری خاطر نشان کرد: عمده شاخص‌هایی که در این زمینه مورد بررسی قرار گرفته‌اند شامل: کاریابی، آموزش مهارت‌های شغلی، ایجاد فرصت‌های شغلی، راهبری شغلی، مباحث دانش بنبان ،جهادگران و مراکز نیکوکاری کارآفرین ،جذب منابع، پایداری طرح‌ها و موارد دیگر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: توفیق حاصل شده برای این نهاد در حوزه اشتغال نتیجه همکاری و همراهی استانداری، بانک‌های عامل، دبیرخانه کارگروه اشتغال و دستگاه‌های مختلف همکار بوده و کارجویان عزیز نیز با جدیت و تلاش ما را در تحقق برنامه‌های اشتغال و توفیق در این مسیر همراهی کرده‌اند به ویژه در شرایط اقتصادی شیوع بیماری کرونا که مشاغل بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است.

میری در پایان با عنوان اینکه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی این نهاد است تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از ظرفیت‌های بزرگ و برنامه مهم امداد بوشهر در این زمینه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها