اقدام عجیب یوفا ؛ خبری از کریس رونالدو نیست

اتحادیه فوتبال اروپا به طور رسمی تیم منتخب جام ملت های اروپا را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۲۶۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین ، بر خلاف تیم های منتخب قبلی که از سوی رسانه های مختلف اعلام شده بودند اینبار هیچ نامی از آقای گل رقابت ها یعنی رونالدو نیست! 

بر اساس تیم انتخابی یوفا در خط دروازه، جانلوئیجی دوناروما که عنوان برترین بازیکن تورنمنت را هم به دست آورد، به عنوان دروازه‌بان تیم منتخب یورو 2020 انتخاب شده است؛ دو مدافع از تیم ملی ایتالیا، بونوچی و اسپیناتزولا و دو مدافع از تیم ملی انگلیس، هری مگوایر و کایل واکر خط دفاعی تیم منتخب یورو 2020 را شکل می‌دهند تا این‌چنین این پست در تصرف تیم‌های فینالیست باشد. 

میانه زمین تیم منتخب به رهبری جورجینیو ستاره تیم ملی ایتالیا که کارنامه درخشانی در یورو 2020 از خود به جای گذاشت، چینش شده و پیر امیل هویبرگ از تیم ملی دانمارک در کنار پدری ستاره اسپانیایی که عنوان بازیکن جوان تورنمنت یورو 2020 را از آن خود کرد، تکمیل‌کننده خط هافبک تیم منتخب است.

در خط حمله، سوپرایز بزرگ اتفاق افتاده و خبری از کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گلزن یورو 2020 نیست و فوق‌ستاره پرتغالی جایی در منتخب ندارد؛ بلکه به جای او فدریکو کیه‌زا مهاجم تیم ملی ایتالیا در کنار روملو لوکاکو بلژیکی و رحیم استرلینگ وینگر سرعتی تیم ملی انگلیس مثلث خط حمله تیم منتخب یورو 2020 را شکل می‌دهند تا این‌چنین رونالدو برای چهارمین دوره متوالی نتواند در تیم منتخب یورو 2020 جای داشته باشد.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها