معاون اجتماعی پلیس کرمان خبر داد:

فروش گوشی های سرقتی با قیمتی اندک در سایت دیوار 

معاون اجتماعی پلیس کرمان از دستگیری فردی که با زورگیری، تلفن همراه شهروندان را سرقت می کرد و سپس با قیمتی اندک در سایت دیوار به فروش می رساند؛ خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۲۵۲۶۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛کوروش احمد یوسفی، اظهار داشت: ماموران مرکز رصد فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمان در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش گوشی های هوشمند سرقتی با قیمتی کمتر از قیمت بازار در سایت دیوار،  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا 17 گوشی تلفن همراه هوشمند و دو قبضه سلاح سرد را کشف کردند.
وی افزود: این سارق19 ساله در بازجویی های ماموران،پس از مشاهده دلایل و مستندات قانونی پلیس به 17 فقره سرقت تلفن همراه شهروندان از طریق زورگیری اعتراف کرد.

کوروش احمدیوسفی،با بیان اینکه پرونده جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارائه شد بیان داشت: بسیاری از شیادان و سارقان از سایت دیوار برای مقاصد شوم و رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و شهروندان می بایست در خریدهای خود دقت بیشتری داشته باشند و پس از بررسی تمامی جوانب اقدام به خرید کنند و فریب قیمت های پایین از سوی افراد در این گونه سایت ها را نخورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها