جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

کشف 163میلیاردریال کالای قاچاق در طرح 3 روزه پلیس کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند4 نفره فروشندگان سلاح و مهمات و کشف 9 قبضه سلاح جنگی و شکاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۹۰۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنيت ، ماموران پليس امنيت عمومی  با رصد های اطلاعاتی صورت گرفته از فعاليت باند خريد و فروش سلاح های جنگی و شکاری غیرمجاز در کرمان مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه تحقيقات پليسی مشخص شد، فروشنده اصلی این باند فرا استانی و سابقه دار بوده و در کار خرید و فروش سلاح و مهمات فعالیت دارد و تعدادی سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز تهيه و به فردی در استان کرمان فروخته و در مکانی مخفی کرده است.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد:ماموران موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و سرکرده و3 عضو دیگر این باند را که همگی سابقه دار بودند در استان کرمان شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر کنند.

اين مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی از مخفيگاه متهمان، 7 قبضه سلاح شکاری ، 2 قبضه کلت کمری و مقداری مهمات جنگی که به طرز ماهرانه ای در وسایل منزل جاساز شده بود، 4 تیغه سلاح سرد ، مقادیری مواد مخدرو 4 عدد سیم کارت از منزل متهمان کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينکه يکی از ابزارهای مخل نظم وامنيت اجتماعی ،قاچاق سلاح و مهمات است؛افزود: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس بوده و نيروی انتظامی با کسانی که از اين خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها