به گزارش
جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بینش شما برای خودتان و آینده شغلی و تجارتتان در ماهها و سالهای پیش رو چیست؟
تصور کنید هیچ محدودیتی در کارهایی که میتوانید با سازمان خود به پایان برسانید، وجود ندارد و این ۷ سؤال راجع به تجارتتان را از خود بپرسید.
اغلب رهبران بزرگ به کار خود به عنوان یک مأموریت نگاه میکنند و آنها بینش کلی به چیز بزرگتر و عالیتری دارند که فراتر از خودشان است.
۷ سؤال برای رهبران تجاری
در بازارهایی با شرایط سخت و طاقتفرساست که موفقترین و بادوامترین شرکتها به هفت روش کلیدی سرمایهگذاری میکنند و به موفقیت میرسند و این اصول برای موفقیت تجاری پایدار در اینجا به عنوان سؤالاتی ارائه شده است که باید از خود بپرسید:
۱ – رهبری شما
چه نتایجی از شما انتظار میرود و اعضای گروه شما از چه نیازهایی برای کمک به پتانسیل کامل خود در تجارتتان برخوردار هستند؟
۲ – برنامه شما
برنامه شما برای ایجاد فروش و سودآوری بیشتر چیست و چگونه کار میکند؟ آیا راه بهتری وجود دارد؟
۳ – تیم شما
چگونه افراد بزرگ را جذب میکنید و آنها را در تیم خود نگه میدارید و به آنها الهام میدهید تا در دستیابی به نتایج تجاری شما بهترین عملکرد را داشته باشند؟
۴ – محصول شما
در تولید چه محصولی عالی هستید، مشتریان ایدهآل شما چه کسانی هستند و چه محصول و یا خدماتی، آن دسته از مشتریان را جذب خواهند کرد؟
۵ – بازاریابی شما
مزیت رقابتی شما چیست؟
آن فاکتوری که باعث میشود محصول و یا خدمات شما در مقایسه با دیگر خدمات موجود در بازار، بهتر باشد چیست و چگونه میتوانید این مزیت را به مشتری بالقوه خود نشان دهید؟
۶ – فروش شما
مشتریان بالقوه شما باید با چه چیزی متقاعد شوند تا بخواهند به جای رقبایتان از شما خرید کنند؟
۷ – تجربه مشتری شما
مشتریها به چه چیزهایی نیاز دارند و چه چیزهایی را میخواهند و چه کاری میتوانید برای خوشحال کردن آنها انجام دهید که دوباره از شما خرید کنند و با اشتیاق در مورد تجارت شما به دوستانشان بگویند؟
این سؤالات را درباره تجارت خود از خودتان بپرسید و در نظر داشته باشید که باید بتوانید با اطمینان به آنها پاسخ دهید.
رهبران عالی میتوانند بهترین اقدام را برای دستیابی به موفقیت در تجارت تعیین کنند.