هنرمندان برگزیده بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها معرفی شدند

هــــدهــــد جایــــزه ‌بـــه‌ ســــر!

تولید و پخش نزدیک به ۳۳ هزار و ۹۰۰ هزار دقیقه برنامه برای انتخابات

صدا و سیمای مرکز اردبیل در تلاش ۸ ماهه خود به منظور افزایش سطح آگاهی مخاطبان در انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات ۳۳ هزار و ۹۵۵ دقیقه برنامه تهیه و پخش کرده است.
صدا و سیمای مرکز اردبیل در تلاش ۸ ماهه خود به منظور افزایش سطح آگاهی مخاطبان در انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات ۳۳ هزار و ۹۵۵ دقیقه برنامه تهیه و پخش کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۴۵۸

به گزارش جام جم انلاین اردبیل ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه از ۱۵ آبان ماه سال گذشته ستاد انتخابات مرکز اردبیل، با هدف برنامه ریزی، طراحی و تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی تشکیل شد گفت: تا روز برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد تعداد ۲۰ جلسه در مرکز برگزار شد که مصوبات این جلسات به همکاران ابلاغ و عملیاتی گردید.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۸ مورد نظرسنجی در شهرهای اردبیل – مشگین شهر – خلخال- گرمی و پارس آباد و ده روستای بزرگ استان با همت و تلاش معاونت برنامه ریزی و پژوهش و پرسشگران آموزش دیده مرکز در چند ماه گذشته اجرا شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکزاردبیل همچنین برنامه های صدا، سیما ، خبر و وب سایت مرکز اردبیل را در شش مرحله بسترسازی، تبیینی، تبلیغی، تهییجی،دوره فراخون و روز انتخابات بدین شرح اعلام کرد:

 شبکه استانی سیمای سبلان اردبیل با بیش از  ۱۷ هزار و ۴۰۰ دقیقه تولید و پخش برنامه های تلویزیونی همچون گفتگوی ویژه ، رای ملت ، اویم قراریم، گئجه لر، اقتصادیمیز، در شهر، گله جک،کندحیاتی با رویکرد ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرها، بخش ها و روستاها به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و اهمیت آن پرداخت.همچنین این معاونت با تولید و پخش بیش از چهار هزار زیرنویس پیام های انتخاباتی سعی در اطلاع رسانی و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات داشت.

در روز انتخابات ویژه برنامه زنده تلویزیونی حماسه گونو نیز از جمله برنامه هایی بود که از ساعت شش ونیم صبح روز جمعه تا  پایان زمان رای گیری  با گزارش های انتخاباتی از سراسر استان ، ارتباط تصویری با حوزه های رای گیری و ستاد انتخابات استان ، شبکه های سراسری و برونمرزی و اجرای زنده موسیقی هنرمندان اردبیلی بصورت حماسی،  حضور پر شور و حماسی مردم در انتخابات را به روی آنتن برد.

حضور اکیپ های مستقر واحدهای سیار در۴ نقطه شهر اردبیل( مسجد حضرت ابوالفضل شهرک سینا ، مصلای اردبیل، مسجد جامع نیار  و مسجد امام علی شهرک کارشناسان) برای برقراری ارتباط مستقیم با شبکه های سراسری و استانی و اعزام چندین گروه پرتابل سیما به مناطق مختلف استان از فعالیت های عمده شبکه استانی سبلان بود.

رادیوی استانی اردبیل نیز همپای سیمای سبلان اردبیل با تولید و پخش ۱۳ هزار و ۳۸۰ دقیقه برنامه حضوری فعال در این دوره از انتخابات داشت. علاوه بر برنامه های رادیویی انتخاب ، شانلی دیار ، رای ملت، سلام ساوالان، سوزلر صحبتلر و ... ویژه برنامه "افتخار گونو" در روز انتخابات، از ساعت شش و نیم صبح تا پایان زمان رای گیری  با حضور گزارشگران در نقاط مختلف استان و ارتباط با ستاد انتخابات استان و شبکه های سراسری و شبکه های رادیویی استانها به صورت مستمر مردم اردبیل را در جریان لحظه به لحظه انتخابات و حضور پر شور مردم در حوزه های انتخاباتی قرار داد.

رادیو برونمرزی آران مرکز اردبیل نیز با تولید و پخش  ۴۴۵ برنامه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری فعال داشت این رادیو با تهیه و پخش برنامه هایی همچون ائل بیر ال بیر، ائلین ائلینه، یاشا حیات، تفسیر خبر، خبریمیز، بولتن خبری، سیز و بیز و... مخاطبان خود را در جریان آخرین اطلاعات و اخبار انتخابات قرار داد.

معاونت خبر مرکز اردبیل نیز ۲ هزار و۷۳۰ دقیقه برنامه خبری رادیویی و تلویزیونی را در گستره استانی ، ملی و فرا ملی تولید و به ثبت رساند. اعزام گروه های خبری در سطح استان ، ارتباط مستقیم تلویزیونی و رادیویی با شبکه های سراسری از جمله فعالیت های انجام شده در حوزه معاونت خبر مرکز اردبیل بود که علاوه بر پخش از رادیو و تلویزیون در سایت و شبکه اجتماعی نیز بارگذاری شد.

معاونت فضای مجازی اردبیل نیز همچون سایر معاونتها با باز کردن لینک ثابتی با عنوان "ویژه انتخابات" در سایت مرکز اردبیل حضوری فعال در این دوره از انتخابات داشت و علاوه بر اینکه تمامی برنامه های تولیدی صدا  و سیما  و خبر را به صورت مستمر در سایت مرکزانعکاس داد تا مردم شریف  اردبیل در جریان لحظه به لحظه انتخابات و حضور پر شور مردم در حوزه های انتخاباتی قرار گیرند، در قالب تولیدات ویژه انتخاباتی، جلوه های ویژه و دریافتبیش از هزار قطع عکس و بارگذاری عکس ها و مطالب مردمی نیز ایفای نقش کرد. تولید و انتشار بیش از شش هزار قطعه عکس نوشته، پوسترو تولید ۱۰ مورد اینفوگرافی، شش مورد موشن گرافیک، راه اندازی پویش مرد میدان، انیمیشن با عنوان دوزدوزک، پوشش زنده رسانه ای شهرستان های استان  از طریق موبایل و اینترنت و تولید ۱۵ نماهنگ از جمله فعالیت های این معاونت بود.

واحد موسیقی مرکز اردبیل نیز با تولید شش قطعه موسیقی فاخر ویژه انتخابات توانست سهمی در برگزار پرشور انتخابات داشته باشد.

رادیو نمای مرکز اردبیل نیز با پخش بیش از ۲۳۳۵ قطعه عکس از تصاویر مردمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توانست در تشویق و ترغیب مخاطبان خود برای شرکت در انتخابات گام های موثری بردارد.

معاونت اداری و مالی نیز وظیفه پشتیبانی و ارائه خدمات و تغذیه همکاران را در جای جای مرکز و اکیپ های حاضر در حوزه ها و گروه های پرتابل اعزامی به شهرستانها را نیز بر عهده داشت.

معاونت فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با پنج مدیریت زیر مجموعه خود با تمامی امکانات و تجهیزات فنی کار سیگنال رسانی، ایجاد ارتباطات زمینی و ماهواره ای و پشتیبانی فنی را بخوبی انجام داد و هیچگونه مشکل فنی و یا قطع ارتباط بحمدالله وجود نداشت.

واحددفتر وروابط عمومی مرکزاردبیل نیز با ارسال اخبار انتخاباتی و ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای انتشار در پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان صدا و سیما، هفته نامه سازمان، وب سایت مرکز اردبیل، و معاونت امور مجلس استانها سعی در انعکاس مطلوب فعالیت های همکاران برنامه ساز را داشت. همچنین همکاران این واحد از ساعات اولیه با حضور در شعبات اخذ رای و استودیو های صدا و سیما و واحد های سیار، فعالیت همکاران و حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات را به تصویر کشیده و جهت استفاده در وب سایت مرکز اردبیل و سایت روابط عمومی سازمان، فضای مجازی، تلویزیون دیجیتال مرکز ارسال کرده است.

و کلام آخر اینکه مجموعه همکاران صدا و سیمای مرکز اردبیل با یک بسیج عمومی همگی به عنوان سربازان ولایت در سنگر مقدس رسانه توانستند با اخلاص و همت مثال زدنی به وظیفه سازمانی خود به خوبی و شایستگی عمل کنند و مزد خود را از کلام گهربار امام و پیشوای شان امام خامنه ای بگیرند که در پیامشان فرمودند: لازم می دانم از رسانه پر تلاش ملی که انتخابات پرشور مرهون تلاش شبانه روزی و هنرمندانه آنان است سپاسگزاری کنم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها