سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: این ساز‌مان تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله ‌با کرونا در مورد پروازها است و در صورت صدور ابلاغیه این ستاد ‌در مورد لغو پروازهای مسکو به دلیل شیوع کرونا در روسیه، پروازهای کشورمان در این مسیر لغو خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، محمد حسن ذیبخش در گفتگو با فارس در باره گفته‌های امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر شیوع شدید ویروس کرونای هندی در مسکو اظهار داشت: در حال حاضر ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه‌ای مبنی بر توقف پروازها به مسکو به سازمان هواپیمایی کشوری نداشته است.

وی ادامه داد: ساز‌مان هواپیمایی کشوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله ‌با کرونا در مورد پروازها است و در صورت صدور ابلاغیه این ستاد ‌در مورد پروازهای مسکو، پروازهای کشورمان در این مسیر لغو خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی ماهان به مسکو پرواز دارد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در نامه‌ای به علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون وزیر بهداشت ‌گفته است: «با توجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در خصوص شیوع بیماری کووید ۱۹ ضروری است، موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی ـ اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها