نماهنگ «مرد میدان باش» در حوزه هنری استان اردبیل

قطعه موسیقی و نماهنگ «مرد میدان باش» در حوزه هنری استان اردبیل تولید شد.
کد خبر: ۱۳۲۱۵۲۱
نماهنگ «مرد میدان باش» در حوزه هنری استان اردبیلبه گزارش جام جم انلاین اردبیل، امیر رجبی رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: به منظور تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای و افزایش شور انتخاباتی، قطعه موسیقی و نماهنگ «مرد میدان باش» به همت باشگاه سرود حوزه هنری استان اردبیل تولید شد.

رجبی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همیشه قبل از انتخابات می‌گویند مردم شرکت نخواهند کرد و بعد از حضور و مشارکت مردم، انتخابات را مهندسی‌شده می‌دانند. باید پذیرفت کسانی که سعی دارند انتخابات با مشارکت حداقلی در کشور برگزار شود و مردم را از رفتن به پای صندوق رأی منع می‌کنند، در واقع دشمن اصلی این آب و خاک هستند.

رییس حوزه هنری استان اردبیل تأکید کرد: هر چه تعداد افراد بیشتری در انتخابات شرکت کنند نشان‌دهنده و پشتوانه قدرت نظام است. باید قبول کنیم با اینکه انتخابات فقط در یک روز انجام می‌شود ولی نتیجه و ثمره آن تا مدت‌ها بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد.

گفتنی است قطعه موسیقی و نماهنگ «مرد میدان باش» در مدت زمان 5 دقیقه و 30 ثانیه‌ با صدای اباصلت ابراهیمی با شعری از استاد ولی‌الله کلامی زنجانی، تنظیم فریبرز خاتمی و تولید نماهنگ توسط هادی طوماری آماده شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها