اواخر بهار است، اوجگیری کرونا رو به افول بوده، کلاس‌های اینترنتی تعطیل یا رو به تعطیلی است و هزار دلیل دیگر وجود دارد که همین امروز خوب است و برای لاغر شدن دست به کار شوید.
اواخر بهار است، اوجگیری کرونا رو به افول بوده، کلاس‌های اینترنتی تعطیل یا رو به تعطیلی است و هزار دلیل دیگر وجود دارد که همین امروز خوب است و برای لاغر شدن دست به کار شوید.
کد خبر: ۱۳۱۸۹۶۸

کافی است همین امروز با جستجویی از اطرافیان یا در اینترنت یک مشاور با سابقه و مورد اطمینان پیدا کنید و در مدت سه چهار ماه، رژیم اصولی با از دست دادن چربی‌ های اضافه، بدن خود را از نو بسازید.

ولی برای یافتن مشاور خوب نکات زیر را در‌نظر بگیرید:

شانس موفقیت شما با رژیم‌ های نرم‌ افزاری بسیار پایین است. افراد زیادی ممکن است با این رژیم‌ها خود را لاغر کنند ولی افرادی که نتیجه می‌گیرند نسبت به افرادی که در این نرم‌افزارها ثبت‌نام می‌کنند بسیار ناچیز است.

اگر احساس می‌کنید کسی هستید که با راهنمایی مستقیم و پیگیری و شاید کمی اجبار باید تکالیف‌تان را انجام دهید، حتما باید مشاوره حضوری داشته باشید.

چه مشاوره حضوری باشد و چه اینترنتی، مطلقا «پکیج» را انتخاب نکرده و پول را یکجا پرداخت نکنید. حتی اگر تخفیف کلی داشته باشد. این کار هم در نظام تعرفه نظام پزشکی غیرقانونی، غیراخلاقی و به‌نوعی سوء‌استفاده است.

ممکن است برخی مشاوران از برخی مکمل‌ های مجاز داروخانه‌ ای برای تسریع کاهش وزن استفاده کنند. ولی اگر احساس کردید رژیم در حاشیه قرار گرفته و اصل بر مصرف مکمل شده از ادامه آن خودداری کنید.

اگر رژیم آنلاین اینترنتی است، مطمئن شوید مشاور شما حتما مطب دارد و در آن مطب به‌صورت حضوری مراجعه کننده می‌پذیرد، زیرا متاسفانه هیچ نظارتی بر مشاوران اینترنتی نیست و هر‌کسی می‌تواند هر ادعایی بکند و شما منحرف شوید. البته طبق قوانین فقط کسانی مجاز به ارائه رژیم غذایی هستند که دارای شماره نظام پزشکی با پسوند « ت» و دارای دفتر کار ثابت باشند.

در مراجعه حضوری و رژیم آنلاین مطمئن شوید با خود مشاور ملاقات می‌کنید.

مهرداد رحیم‌ زاده - مشاور تغذیه و رژیم‌درمانی / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها