روحانی در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا:

سلامت مردم را وارد مناقشات سیاسی نکنیم

فرماندار جویبار با تاکید براینکه مردم به سلامت نفس و شفافیت داوطلبان توجه دارند، تصریح کرد که هزینه های انجام شده توسط آنان باید شفاف سازی شود.
کد خبر: ۱۳۱۶۹۷۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سید علی اسد یکی از مؤلفه‌های مهم دموکراسی را حضور مردم پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خود بیان کرد و گفت: مردم با حضور خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم در انتخابات کشور نقش دارند.

 

وی با اعلام اینکه یکی از نکاتی که مردم در انتخابات کاندیداها به آن توجه دارند سلامت در برنامه و کارهای آنان است، افزود: آنچه در ایام رقابت برای مردم ملموس خواهد بود پشتیبانی مالی کاندیداها قبل از برگزاری انتخابات است.

 

اسد تصریح کرد: هزینه‌های انجام شده توسط کاندیداها باید قبل انتخابات برای مردم شفاف سازی شود تا مردم در انتخاب خود دچار اشتباه نشوند.

 

فرماندار جویبار با بیان اینکه تصمیم گیرنده مسائل مهم کشور مردم هستند، اظهار داشت: در کلان شهرها مردم طبق برنامه‌های اعلام شده از سوی کاندیداها، انتخاب خود را انجام می‌دهند اما در شهرهای کوچک براساس شناخت نسبی و پیشینه افراد، انتخاب فرد اصلح صورت می‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: کاندیداها منابعی که برای تبلیغات استفاده می‌کنند، در تقویت اعتقاد و جایگاه آنان مؤثر خواهد بود.

 

فرماندار جویبار بیان کرد: افراد کاندید شده در این دوره از انتخابات تنها برای تصدی پست‌های زودگذر اعتبار خود را خدشه دار نکنند، در حالی که می‌توانند با شفاف سازی برنامه‌ها فردی تأثیر گذاری در اجتماع خود باشند.

 

علی اسد در پایان برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاندیداها با استفاده و بهره گیری از فضای مجازی نسبت به ارائه برنامه‌ها با حفظ شئونات اخلاقی و پرهیز از تخریب دیگران نسبت به انتخابات پرشور اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها