از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران؛

شرایط جدید دورکاری کارمندان در پایتخت اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران، با بیان به اینکه شهر تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت: از فردا (شنبه - اول خرداد) ادارات سطح پایتخت با مشاغل حساس و اضطرای حداقل با ٧٠ درصد ظرفیت، و دیگر مشاغل اداری همانند کارمندان عادی با ٥٠ درصد ظرفیت باید فعال باشند.
کد خبر: ۱۳۱۶۵۹۹

به گزارش جام جم آنلاین، غلامرضا عباس پاشا روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: استفاده از ظرفیت کارمندان در دیگر شهرستان های استان تهران براساس وضعیت هشدار، قرمز، نارنجی و زرد متفاوت است.

وی ادامه ادامه داد: ساعت کار کارمندان در شریط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا همانند قبل از ٧:٣٠ دقیقه صبح تا١٤:٣٠ دقیقه بعدازظهر است.

عباس پاشا همکاری کارمندان ادارات در رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس بررسی های صورت گرفته ٧٣ درصد از دستگاه ها و نهادهای دولتی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

وی افزود: عادی انگاری نباید اتفاق افتد و کارمندان در دستگاه ها باید علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دائما بهداشت فردی را رعایت کنند تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها