معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو با جام جم آنلاین خبر داد

تزریق روزانه بیش از 20 هزار واکسن در روزهای آتی 

جام جم آنلاین بررسی می کند؛

شروع واکسیناسیون سالمندان در برابر بیماری کرونا در تبریز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با جام جم آنلاین گفت:« برنامه واکسیناسیون سالمندان یک برنامه کشوری است که شروع آن در شهر تبریز با حضور معاون محترم بهداشت وزیر و سخنگوی ستاد ملی کرونا آقای دکتر رییسی صورت می پذیرد.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۴۳


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی در مصاحبه اختصاصی با جام جم آنلاین گفت: برنامه واکسیناسیون سالمندان یک برنامه کشوری است که شروع آن در شهر تبریز با حضور معاون محترم بهداشت وزیر و سخنگوی ستاد ملی کرونا آقای دکتر رییسی صورت می پذیرد. این برنامه در بیمارستان مردانی آذر به شکل نمادین آغاز شده و با توجه به اجرای آن در روز چهاردهم ماه مبارک رمضان، از 14 نفر از سالمندان دعوت نمودهایم تا در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند.

دکتر عباسعلی درستی افزود: از فردا طرح واکسیناسیون سالمندان در برابر بیماری کرونا در سراسر استان ادامه پیدا می کند. به علت اینکه بعضی از واکسنها باید در دمای پایین نگهداری شود، ما این امکان را نداریم که به تمام مراکز واکسن ارسال نماییم تا هر شخصی در محل زندگی خود واکسن تزریق نماید. به همین دلیل در شهر تبریز سه مرکز مستقر نموده ایم و تیم های زیادی را در این مراکز مستقر می کنیم تا تمام سالمندان بالای 80 سال بتوانند با ارائه کارت ملی مراجعه نموده و در اسرع وقت در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها