بیانیه فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت سوم خرداد

مشارکت بالا در انتخابات خط بطلانی بر همه نقشه‌هاست

رییس سازمان بسیج با حضور در گیلان خبر داد

۲۰۰هزار فرصت شغلی را هدفگذاری کرده ایم

رئیس سازمان بسیج کشور در سفر خود به گیلان گفت:برای کمک به اشتغالزایی ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در زمینه هایی همچون صنعت ، بازار داخلی ، شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای مجازی هدفگذاری کردیم که آموزش و تسهیلات را نیز در همین ارتباط ارائه می کنیم .
کد خبر: ۱۳۱۰۱۸۸

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،سردار غلامرضا سلیمانی در جلسه برنامه ریزی تحقق شعار سال در محل استانداری گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: این اقدام در بسیج توسط خود مردم انجام می شود و در همین ارتباط یک هزار و ۹۳ صندوق قرض الحسنه مردم یار تشکیل شده است .

وی با اشاره به این که بسیج تشکیلات انقلابی و خدمتگزار مردم و امروز پشتیبان رزمندگان و فرماندهان صحنه جنگ اقتصادی است افزود:ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی کشوری قوی است که در چشم اندازی که برای آن ترسیم شده باید تمام مولفه ها و قدرت همه جانبه در آن محقق شده باشد.

وی ایران اسلامی را در مولفه‌های قدرت های دفاعی، امنیتی و سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی بسیار برجسته و قوی خواند و تصریح کرد: کشورمان در زمینه زیرساخت ها، تجربه ، ظرفیت و قدرت بسیاری دارد و شاهد هستیم که هر روز یک پروژه زیرساختی قوی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد و رقم رو به رشدی در مقابل مردم قرار می گیرد ولی به دلایلی در بعد اقتصادی علی‌رغم این همه سرمایه گذاری ها و توسعه زیرساخت ها با ضعف ها و مشکلاتی روبرو هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه تمرکز رهبر معظم انقلاب دولت، مجلس و قوه قضاییه همه به موضوع اقتصاد در طول سالیان بوده ، اما هنوز مشکلاتی در اقتصاد وجود دارد، تصریح کرد: اگر همه ظرفیت‌های مدیریتی و همه ظرفیت های مردمی و علمی مطالعاتی کشور در کنار هم قرار بگیرد و یک چهره واحد واحد را تشکیل بدهیم در بعد اقتصادی هم قدرت ما تکامل پیدا می کند.

وی با بیان این که ظرفیت های گیلان همچون طبیعت، موقعیت ویژه جغرافیایی ، آب و هوای استان، دریای خزر، برخورداری از مرز و همسایگی با کشورهای همسایه ، کشاورزی ،صنعت ، گردشگری و صنایع دستی وجود مردمان سخت کوش و جوانان تحصیلکرده و عزم مسئولان استانی با روحیه جهادی فضایی برای نقش آفرینی جوانان فراهم کرده است، افزود: خوشبختانه گیلان ظرفیت‌های فراوانی دارد و یکی از استان‌های مستعدی است که که می تواند اقتصاد مقاومتی مردم سالار را در همه زمینه ها محقق کند .

سردار سلیمانی اظهار داشت: با توجه به تجربه ما در بعضی موضوعات در استان ها بویژه گیلان همچون در کشاورزی و خودکفایی برنج که این تجربه بسیار موفقیت آمیز بوده است ؛ آمادگی داریم که در مباحث کشاورزی و حوزه هایی دیگر همچون آبزیان ، دام و طیور کمک کنیم.

وی با اشاره به فشار دشمنان و مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل نظام سلطه اظهار داشت: همراه سازی مردم با بسیج با واحدهایی که دارد و در کنار دولت و کارگروههای تخصصی می تواند ما را به نقطه مطلوبی هدایت کند که منجر به درآمد بیشتر، رفاه و اقتصاد قویتر و استفاده بهتر و حتی حفظ منابع شود، همچون تحقیقاتی که در موسسه تحقیقات برنج در زمینه خاک انجام شد.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: ظرفیت بسیج یک ظرفیت بی انتهاست که تشکیلات انقلاب و خدمتگزار مردم است و ما امروز بدون تصدی گری پشتیبان رزمندگان و فرماندهان صحنه جنگ اقتصادی هستیم ،

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها