لزوم انتقال پیام شهدا به نسل جوان

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: اگر بتوانیم پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم امید همواره در دل این نسل زنده است.
کد خبر: ۱۳۰۹۵۷۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود:  زیرا هشت سال دفاع مقدس خودکفایی و معنی واقعی ما می‌توانیم را به ما یاد داد، چرا که از لحاظ امکانات نظامی و نیروی انسانی در برابر دشمن بسیار ضعیف و قابل مقایسه نبودیم ولی توانستیم این هشت سال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
 
وی تصریح کرد: رشادت، ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی باید به نسل آینده منتقل شود.
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: با راه‌اندازی یادمان شهدا، باید رزم و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم که از حرکت در مسیر و آرمان‌هایی که دارند نترسند و از گذشته پشیمان نشوند.
 
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به ساخت موزه دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس گنجینه‌ای است که رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و ایثار زن، مرد، پیر و جوان مردم استان لرستان را در قالب هنر منتقل می‌کند بر همین اساس هر خدمتی جهت ساخت این باغ موزه انجام شده گام برداشتن در مسیر شهدا است.
 
وی بیان کرد: باید سعی کنیم با زبان هنر و نرم‌افزارهای پیشرفته و تهیه محتواهای خوب این باغ موزه را به یک باغ موزه دفاع مقدس ممتاز تبدیل کنیم.

امام جمعه خرم آباد گفت: در این راستا تمام سازمان‌های دولتی و غیردولتی باید جهت تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان امکانات خود را به کار بگیرند و همچنین از ظرفیت خیران و نیکوکاران جهت تکمیل این پروژه مهم استفاده شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: استان لرستان با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید این شایستگی را دارند که زیباترین جلوه ماندگار دفاع مقدس را داشته باشند بر همین اساس باید از تمامی امکانات و ماشین‌آلات سازمان‌ها جهت فراهم کردن راه دسترسی و زیبایی‌های ظاهری باغ موزه دفاع مقدس استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: در استان فرماندهان و رزمندگانی داریم که گنجینه‌ای از خاطرات دفاع مقدس در سینه دارند بنابراین باید تلاش کنیم خاطرات و تجربیات آنها را جمع‌آوری و با ثبتوضبط در باغ موزه دفاع مقدس، آنها را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه گروه‌های جهادی و جوانان انقلاب در استان در همه عرصه‌های بهداشت، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی  فعالیت دارند بر همین اساس باید پای گروه های جهادی و جوانان انقلابی را به باغ موزه دفاع مقدس باز کنیم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی مردم را جذب کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها