مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خبر داد:

صرفه جویی 24هزار کیلو گرم کاغذ در حذف قبوض کاغذی گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از صرفه جویی در مصرف 24 هزار کیلو گرم کاغذ معادل 576 اصله درخت از ابتدای سال 98 تاکنون و در پی حذف قبوض کاغذی و صدور آنی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۹۳۶

به گزارش جام جم آنلاین یزد، علی اکبر میدانشاهی با بیان این خبر اظهارداشت : یک هزار و 440 متر مکعب صرفه جویی در مصرف آب به دلیل حذف قبوض کاغذی، صورت گرفته و حفظ محیط زیست به عنوان بزرگ ترین مسئولیت اجتماعی شرکت و همپای توزیع مستمر گاز بوده  است.

و افزود: استفاده از گازطبیعی کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیستی سالم و عاری از آلودگی را به همراه خواهد داشت، مضاف بر اینکه این نعمت خدادای یک منبع انرژی مطمئن به شمار می رود استفاده از آن نسبت به سایر منابع انرژی به ویژه سوخت های فسیلی مزایای زیست محیطی فراوانی به همراه دارد.

میدان شاهی خاطر نشان ساخت: حفاظت از محیط زیست در ارائه خدمات نیز مدنظر این شرکت بوده به طوریکه با الکترونیکی شدن خدمات و به ویژه حذف قبوض کاغذی باعث جلوگیری از قطع درختان شده است.

وی با اشاره به پوشش 99 درصدی جمعیت شهری و روستایی استان یزد از گاز طبیعی که این استان را در زمره استان های سبز کشور قرار داده است گفت: شرکت گاز همواره خود را همراه و دوستدار محیط دانسته و توانسته با توسعه شبکه های گازرسانی به ویژه در بخش صنعت که بزرگترین مصرف کنندگان سوختی را تشکیل می دهند با حذف آلایندگی های ناشی از سوخت های فسیلی نقش به سزایی در هوای پاک و سالم تر و محیط زیستی شاد و سرسبزتر ایفا نماید .

این مسئول تصریح کرد: درصد فضای سبز شرکت گاز استان 18.95 ااست که توسعه و نگهداشت فضای سبز، اخذ مجوز زیست محیطی قبل از اجرای پروژه های گازرسانی، مدیریت جنبه های زیست محیطی شامل شناسایی جنبه های محیط زیستی کلیه فعالیت ها، و آغاز طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه مشترکین خانگی و تجاری به عنوان مهمترین اقدامات شرکت گاز در حوزه محیط زیست نام می باشد که به منظور رعایت زنجیره خدمات سبز به صورت مستمر در حال انجام و پایش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها