معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و  ۲۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و ۴۱۸ هدیه ازدواج به فرزندان پسر نیازمند تحت حمایت پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۱۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان گفت: یکی از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد کمک به امر ازدواج آسان است؛ از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و  ۲۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و ۴۱۸ هدیه ازدواج به فرزندان پسر نیازمند تحت حمایت پرداخت‌شده است.

 فاطمه فولادی بیان کرد: از این تعداد ۱۵۸ فقر کمک بلاعوض، ۹۷ سری جهیزیه، ۱۱۰ سری جهیزیه دفتر مقام معظم رهبری و ۸۸۵ کمک‌هزینه جهیزیه ۵ میلیون تومانی توزیع‌شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان اظهار کرد: کمک‌هزینه ازدواج باهدف ترویج و گسترش ازدواج آسان و آگاهانه به مددجویان تحت حمایت اهدا می‌شود.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیران و نیکوکاران گرامی در راستای توانمندسازی و تحکیم بنیاد خانوارهای تحت حمایت برداریم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان افزود: خیران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان، شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* و مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir کمک‌ها و نذورات خود را در تأمین جهیزیه افراد نیازمند اهدا کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها