به امید گلزنی مهاجم ایرانی مقابل یوونتوس؛

در انتظار تقابل رونالدو-طارمی

مهدی طارمی ستاره اول تیم پورتو است و رکورددار گرفتن پنالتی در لیگ برتر فوتبال پرتغال شده است اما سرمربی تیمش به او اجازه پنالتی زدن نمی دهد تا کار او برای کسب آقای گلی پرتغال سخت شود.
کد خبر: ۱۳۰۳۶۶۰

به گزارش جام جم آنلاین ، گلزنی های مهدی طارمی برای تیم فوتبال پورتو ادامه دارد.

بامداد امروز تیم فوتبال پورتو در هفته جدید لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم براگا رفت و دو بر دو به تساوی دست یافت.

طارمی در این دیدار یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند اما دو اخراجی از تیم پورتو باعث فشار بیشتر حملات براگا شد و در نهایت این تیم دو گل زد تا شکست مقابل یکی از مدعیان قهرمانی پرتغال را با تساوی ارزشمندی عوض کند. این مسابقه در ورزشگاه مونیسیپال برگزار شد. البته پورتو شانس این را دارد تا در بازی های آتی با گرفتن نتایج لازم حتی به صدر برسد و جای تیم اسپورتینگ لیسبون را بگیرد. این تیم اکنون با 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی در این دیدار می توانست دو گل به ثمر برساند اما شوت سنگین او در دقیقه های ابتدایی بازی پس از برخورد با مدافع حریف به اوت رفت.

نکته بسیار مهم این مسابقه این بود که پورتو در دقیقه 35 صاحب ضربه پنالتی شد اما طارمی زننده آن نبود این در حالی است که این بازیکن نه تنها گلزن تیمش است که خوب هم پنالتی می گیرد. سرخیو اولیویرا در این دیدار ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تعداد گل هایش با مهدی طارمی برابر شود. حالا هر دو مهاجم هشت گل زده اند. این در حالی است که اولیویرا از هشت گل زده خود پنج گل را از روی نقطه پنالتی زده است. اگر سرمربی پورتو ضربات پنالتی را به مهدی طارمی می داد آنگاه از همین الان می توانستیم او را آقای گل لیگ برتر پرتغال برای این فصل قلمداد کنیم.

با پنالتی هایی که از طارمی سلب می شود فاصله او با ستاره تیم اسپورتینگ لیسبون یعنی گونکالوس بیشتر می شود. این بازیکن 14 گل زده است و تا همین جا طارمی از او شش گل عقب است.

10 روز دیگر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم یوونتوس ایتالیا می رود. مسلما طارمی برای گلزنی مقابل یاران کریستیانو رونالدو نیز انگیزه های بسیار فراوانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها