بعد از درخشش خیره کننده بازیکن ایرانی در لیگ پرتغال؛

لقب جالبی که هواداران پورتو به طارمی دادند

درخشش دوباره مهدی و تعریف و تمجید همه

باز هم مهدی، همیشه مهدی

بعد از بازی پورتو و ریوآوه، بازیکنی که باردیگر به‌شدت مورد توجه همه قرار گرفت «مهدی طارمی» بود. ستاره پورتو در این بازی هم خوش درخشید و یکی از عوامل اصلی برد
کد خبر: ۱۳۰۳۱۶۸

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت:  ۲ بر صفر تیمش بود. مهدی در طول مسابقه عالی بود ولی روی گل دوم تیمش فوق‌العاده ظاهر شد. او در این صحنه نماد از خودگذشتگی و البته جسارت بود. در صحنه‌ای که توپ کنار خط در اختیار مدافع ریوآوه بود مهدی تکلی زد و توپ را از او قاپید. سپس به محوطه جریمه زد و در حالی که به‌شدت تحت‌فشار مدافع و دروازه‌بان حریف قرار داشت پاسی به همبازی‌اش داد که دست کمی از دروازه خالی نداشت. اوانیلسون هم گل دوم را زد. در پایان مسابقه جایزه بهترین بازیکن زمین به مهدی تعلق گرفت. او گفت: «رویارویی با ریوآوه یک بازی خاص برای من بود. ذهنیت تیمی پورتو، بودن کنار هم در زمان حمله و دفاع است. ما در پورتو گام به گام پیش می‌رویم. من برای تیمم می‌دوم.»

اوانیلسون هم که پاس فوق‌العاده طارمی را تبدیل به گل کرد، بعد از بازی چنین حرف‌هایی زد:«این یک حرکت زیبا از طارمی بود. من آن را باور کردم و تا آخر ادامه دادم. طارمی هم خوشحال بود که به من کمک کرده است. بعد از همه‌گیری کرونا برای مهدی شام می‌خرم.»

بعد از او نوبت به تعریف و تمجید کنسیسائو سرمربی پورتو رسید. ستاره سال‌های نه چندان دور تیم‌ملی پرتغال درباره مهدی گفت:«در گل دومی که ما زدیم و حرکتی که طارمی انجام داد، این مساله قابل درک است که با چنین عزم راسخی یک بازیکن می‌تواند کاملا تاثیرگذار و مهم در بازی‌ها ظاهر شود. طارمی باعث می‌شود ذهن ما آرامش پیدا کند. این عزم راسخ یک اتفاق مهم و اساسی در فوتبال و زندگی است.  DNA  پورتو در رگ‌های طارمی جاری است و او متوجه شده که می‌تواند با حرکاتش کاملا تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز باشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها