حوادث بین الملل؛ اوهایو آمریکا

خون درون خودرو راز قتل را فاش کرد

حوادث همدان؛ قتل

قاتل فراری در ملایر به دام افتاد

فرمانده انتظامی ملایر گفت: به دنبال درگیری بین چند نفر در یکی از خیابان‌های ملایر و کشته شدن یکی از این افراد در این نزاع، قاتل فراری با تلاش پلیس آگاهی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۰۳۵۵۳
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از خبرآنلاین،  سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر افزود: به‌دنبال اعلام نزاع و درگیری بین چند نفر در یکی از خیابان‌های شهر ملایر، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ با هماهنگی با دستگاه قضایی در صحنه حاضر شدند.
وی اضافه کرد: در این درگیری، فردی که مجروح شده بود، بلافاصله توسط عوامل مرکز اورژانس به بیمارستان انتقال یافت اما پس از تلاش پزشکان برای مداوا، به علت شدت جراحت و آسیب‌های وارده در بیمارستان جان باخت.
 
قاتل فراری در ملایر به دام افتاد
سرهنگ سلگی گفت: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری حاضر در محل وقوع با جستجو و تحقیقات تخصصی و گسترده، اثری از ضاربان پیدا نکردند لذا تلاش اطلاعاتی و دقت نظر برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: سرانجام کمتر از ۲۴ ساعت تحقیق و تفحص و کار اطلاعاتی و موفق ماموران پلیس آگاهی، مخفیگاه ضاربان در خارج از این استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم دستگیر شدند.
سرهنگ سلگی اظهار داشت: پس از انتقال ضاربان دستگیر شده به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مشخص شد یکی از افراد دستگیر شده با  مشارکت ۲ نفر دیگر اقدام به ضرب و جرح فرد مقتول کرده و از محل متواری شدند.
وی علت وقوع این قتل را وجود اختلافات قبلی بین افراد درگیر عنوان کرد و افزود: آگاهی و مراقبت والدین از وضعیت فرزندان و تلاش همسو و هدفمند خانواده و نهادهای اثرگذار برای احیای کارکردهای این نهاد، برای جلوگیری از وقوع این وقایع جبران‌ناپذیر بسیار اثرگذار خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها