محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس در یکسال گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس و تیم‌ملی داشته و حتی یکی از مهره‌های ثابت اسکوچیچ هم به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۳۰۳۰۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: بازی‌های مطمئن کنعانی‌زادگان در خط دفاع باعث شده تا حالا با پیشنهادهای خارجی هم روبه‌رو شود. دیروز خبر رسید سه باشگاه از جمله دیناموزاگرب کرواسی خواهان این بازیکن شده‌اند. کنعانی‌زادگان هم پیشنهادها را تائید می‌کند. خبر پیشنهادهای خارجی او روز گذشته در شرایطی مطرح شد که فیفا از روز یکشنبه پنجره نقل‌و‌انتقالات این باشگاه را بسته است و تا زمانی که ۵۰۰ هزار دلار به بودیمیر ندهند نمی‌توانند بازیکن جذب کنند.

بازارگرمی نمی‌کنم

 در حال حاضر نمی‌خواهم در این‌باره صحبت کنم تا خدای نکرده بازار‌گرمی محسوب نشود. ضمن این‌که هنوز در غم از دست دادن آقا مهرداد هستیم و واقعا دل و دماغی برای صحبت کردن نداریم.

متعجبم چرا؟

پیشنهادها را تایید می‌کنم ولی نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دنبال حاشیه هستند. اصلا مگر چیز عجیبی است که یک بازیکن پیشنهاد خارجی داشته باشد؟ من در تیم‌ملی‌، در لیگ‌برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان رفتم و با این وجود اصلا بعید نیست پیشنهادهایی به من شود. متعجبم چرا بعضی‌ها می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

اولویت من پرسپولیس است

من اگر صد پیشنهاد خارجی هم داشته باشم باز هم اولویت اول من پرسپولیس و ماندن در این تیم است و در راس همه تصمیم‌گیری‌های من قرار دارد. خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد. ما یک تیم هستیم که اهدافی داریم و به امید خدا به آن هم خواهیم رسید.

بی‌معرفت نیستم

می‌خواهم درباره این خبر به هواداران بگویم همه فکر و ذکر من پرسپولیس است. پیشنهادهای خارجی برای من به دلیل بازی با پیراهن پرسپولیس بوده و به همین دلیل آنقدر هم بی‌معرفت نیستم که بخواهم دست تیمم را خالی و باشگاهم را تنها بگذارم. تا زمانی که پرسپولیس و هوادارانش مرا بخواهند برای تیمم به میدان می‌روم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها