گزارش ها حاکی از آن است که شرکت سونی قابلیت های مفیدی را در رابط کاربری پروفایل گیمرها قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۹۶۷۲۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،در بین تمامی تغییرات و توسعه‌هایی که برای کنسول پلی استیشن ۵ صورت گرفته، ارتقای رابط کاربری پروفایل کاربران یکی از نکات قابل توجه و زیبای کنسول جدید شرکت سونی به حساب می‌آيد. یکی از مواردی که در رابط کاربری کنسول پلی استیشن ۵ مورد توجه قرار گرفته بخش فهرست بازی‌ها و جزئیات اطلاعات مربوط به آن‌ها است.

بر اساس اطلاعات جدید بخش نمایانگر زمان بازی کردن کاربران برای هر عنوان با بروزرسانی‌‌ها و تغییرات مفیدی رو به رو بوده است. قابلیت‌های جدید فهرست بازی‌های پلی استیشن با نمونه موجود در نینتندو سوئیچ تفاوت دارد اما بسیاری از تحلیلگران دنیای فناوری بر این باورند که شرکت سونی توانسته از چند نظر بهتر عمل کند.

در ابتدا باید گفت که کاربران دیگر نیازی به معطل شدن برای احتساب زمان تجربه بازی‌های خود ندارند چرا که سیستم محاسبه این زمان با نمونه موجود در نینتندو سوئیچ تفاوت دارد. کنسول نینتندو زمان تجربه بازی‌ها را چند روز پس از نصب‌ آن‌ها به نمایش می‌گذارد.

جزئیات قابلیت‌های جدید کنسول پلی استیشن ۵

جزئیات قابلیت‌های جدید کنسول پلی استیشن ۵

زمان بازی کردن گیمر‌ها نه تنها با شروع عناوین مختلف آغاز می‌شود بلکه کاربران می‌توانند میزان تجربه بازی‌ها بر روی پلی استیشن ۴ را نیز مشاهده کنند. این یعنی تمام ساعاتی که یک کاربر مشغول تجربه بازی‌هایی همچون Overwatch، The Witcher III، Rez Intinite و Destiny بر روی پلی استیشن ۴ بوده‌اند در کنسول جدید شرکت سونی نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

با وجود آن که این قابلیت‌ها بر روی تجربه بازی‌های جدید همانند دسته DualSense تاثیر ندارند ولی افراد می‌توانند با دقت بالاتری تجربیات خود را تحت نظر داشته باشند و جوایز Trophy را دنبال کنند. این تغییرات با وجود آن که به اندازه موارد دیگر شگفتی‌آور نیستند اما می‌توانند رضایت کاربران را چند برابر کنند. چنین قابلیت‌هایی برای آن دسته از افراد که زمان زیادی را صرف تجربه بازی‌های مختلف می‌کنند بسیار مفید و کارآمد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها