سفر با کودکان هم می تواند یک تجربه مثبت و تکان دهنده در زندگی باشد و هم ممکن است به یک تجربه خیلی سخت و طاقت فرسا تبدیل شود. در حالیکه فکر سفر با کودک حال شما را به هم می زند بهتر است بدانید آن قدر ها هم که فکر می کنید بد نیست و به طور کلی ارزش سفر کردن را دارد.
کد خبر: ۱۲۹۶۶۰۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سر سره ، سفر با کودکان هم می تواند یک تجربه مثبت و تکان دهنده در زندگی باشد و هم ممکن است به یک تجربه خیلی سخت و طاقت فرسا تبدیل شود. در حالیکه فکر سفر با کودک حال شما را به هم می زند بهتر است بدانید آن قدر ها هم که فکر می کنید بد نیست و به طور کلی ارزش سفر کردن را دارد.

مطمئنا دادن تبلت و گوشی خود به دست بچه در طول سفر خیلی راحت است اما مشکلی را حل نمی کند. شگفتی های جذاب زیادی وجود دارد که فقط در طول جاده یا بیرون شهر می توانید آن ها را نشانشان دهید. این تجربه را از بچه ها دریغ نکنید و آنها را با صحبت کردن و شعر خواندن در طول سفر سرگرم نگه دارید.وسایل لازم برای سفر با کودک

چند وسیله ای که اغلب والدین در سفر با کودک نسبت به برداشتن آن بی توجهند را در این مطلب ذکر کرده ایم تا این بار مجهزتر سفر کنید.

وسایل لازم برای سفر با کودک

حوله کودک

مطمئنا ، شما می توانید از آن حوله های بزرگ در هتل استفاده کنید، اما کودک شما از اینکه آن حوله ها را حوله ی خود بداند اصلا خوشحال نخواهد شد. حوله ی فرزندتان را هرگز فراموش نکنید با خود ببرید.

جعبه های خوراکی مسافرتی

ممکن است هنگام سفر وقتی بچه ها در حال خوردن خوراکی هستند مدام به آنها گوشزد کنید که مراقب باشند و ماشین را کثیف نکنند. قبل از هر چیز پیشنهاد ما این است که آنها را مقداری آزاد بگذارید تا در مسیر طولانی خسته نشوند و فراموش نکنید که هزینه اش برای شما تنها یک کارواش در پایان سفر خواهد بود! در عوض لحظات بسیار خوشی را برای کودک تان رقم زده اید.

فقط دقت کنید که ظروف غذای مسافرتی را همراه خودتان ببرید تا نگرانی و دردسرتان در مورد کثیف کاری و آسیب های احتمالی کمتر شود.

چمدان مخصوص کودک

بچه ها را برای داشتن یک سفر منظم ترغیب کنید. آن ها را تشویق کنید یک چمدان مخصوص به خود برای مسافرت داشته باشند و در طول سفر آن را کنار خود قرار دهند. و قبل از سفر تعدادی وسایل نقاشی یا اسباب بازی در داخل چمدانشان قرار دهند.

مسواک سفری که مورد قبول بچه ها باشد

شما می توانید از هر مسواک قدیمی برای سفر خود استفاده کنید ، اما مسواک های جذاب و سرگرم کننده که جیبی و قابل استفاده مجدد هستند، برای کودکانی که از مسواک زدن فرار میکنند مقداری وسوسه کننده و جالب است و به راحتی می توانید آن ها را با خود جا به جا کنید.

بازی های مسافرتی

تعداد زیادی بازی های فکری و گروهی با خود در سفر داشته باشید. این یکی از بهترین سرگرمی ها برای بچه ها و البته همه ی خانواده در سفر و دورهمی ها است. ایده های پرطرفدارترین بازی های دسته جمعی را بخوانید و به خاطر بسپارید و در سفر اجرا کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها