دستیابی به یک حوله کاغذی برای تمیز کردن تقریباً هر نوع آشفتگی آسان است - آنها بسیار مفید هستند! اما اینکه چیزی راحت است به این معنی نیست که بهترین ابزار برای کار است. همه کثیفی ها به یک مورد یکبار مصرف احتیاج ندارند - و همه سطوح به خوبی به کاغذ پاسخ نمی دهند.
کد خبر: ۱۲۹۴۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین ،قطع استفاده از حوله کاغذی گامی بزرگ در جهت سبزتر کردن عادت های خانه داری و پس انداز کمی پول در این راه است.

هیچ چیز خشن یا تیز راباحوله های کاغذی تمیز نکنید!

استفاده از حوله های کاغذی برای تمیز کردن هر چیزی که باعث پارگی حوله کاغذی می شود هدر می رود.

علاوه بر این ، اگر کارهایی مانند تمیز کردن شیار یا شیشه دوش را انجام می دهید ، لبه های تیز مسیرها (و همچنین چاقو که می توانید برای هدایت حوله کاغذی استفاده کنید) پارچه های حوله شما را پاره می کند. در مواردی از این دست ، به جای حوله کاغذی ، برس یا پارچه را انتخاب کنید.

 

اما وسایلی که نباید آن ها را با دستمال کاغذی تمیز کرد:

1.پنجره و آینه ها

پارچه های میکروفیبر به همان خوبی حوله کاغذی کار می کنند (اگر بهتر نباشند) و قابل استفاده مجدد هستند ، که باعث می شود آنها برنده شوند. اگر پارچه ندارید ، روزنامه یا حتی کیسه کاغذی نیز خوب کار خواهد کرد. و بهترین قسمت: هیچ یک از آنها پرزهای پشت راه حوله کاغذی را نمی گذارد.

پنجره ها و هر شیشه ای ، واقعاً یک سطح تمیز و درخشان بدون لکه یا لکه است تا مانع دید شما شود. حوله های کاغذی با پشت گذاشتن پرز ، هدف را خراب می کنند

2.قالب گیری های گرد و غبار

در اینجا بهترین راه برای مقابله با قالب های گرد و غبار است: ابتدا با خلا یا پارچه خشک از گرد و غبار سطح خلاص شوید. سپس ، از یک پارچه میکرو الیاف مرطوب برای پاک کردن هر کثیفی که در آن رسوب کرده استفاده کنید. شما هم زمان به سطح زیادی احتیاج ندارید ، اما باید به اندازه کافی ضخامت داشته باشید تا بتوانید برخی از آلودگی ها را تحمل کنید و پارچه ها محکم تر از کاغذ هستند. .

  1.  روفرشی و فرش

برای از بین بردن نشت اولیه ، پارچه سفید ساده یک گزینه دوستدار محیط زیست نسبت به حوله های کاغذی است  و یادتان باشد که آن را پاک کنید ، نه مالش دهید! و اگر به یک لکه قدیمی نگاه می کنید و قصد شستشو دارید ، به یک پارچه میکروفیبر دست بزنید. پارچه به شما این امکان را می دهد که بیشتر به الیاف فرو بروید ، بدون اینکه تکه هایی از پرزهای حوله کاغذی را در سطح آن باقی بگذارد.

4.دستگاه های الکترونیکی شما

باور کنید یا نه ، حوله های کاغذی نوعی ساینده هستند. حتی نرم ها! به همین دلیل است که باید از پارچه میکروفیبر روی صفحه کامپیوتر یا تلویزیون استفاده کنید. و همچنین تلفن هوشمند شما قطعاً به تمیزکاری نیاز دارد اما نه با دستمال کاغذی!

  1. عینک خود را تمیز نکنید

ما اشاره کردیم که حوله های کاغذی می توانند ساینده باشند ، بنابراین جای تعجب نیست که نباید از آنها برای پاک کردن لنزهای عینک یا عینک آفتابی ، که اغلب با یک فیلم محافظ پوشانده شده اند ، استفاده شود. نیازی به گفتن نیست که از حوله کاغذی برای لنزهای دوربین خود ، از جمله لنز دوربین گوشی خود ، استفاده نکنید. به جای آن از پارچه لنز استفاده کنید.

6.مبلمان چوبی غبارآلود

گرد و غبار ساینده است و حوله های کاغذی نیز می توانند باشند." غبارگیری خشک با دستمال کاغذی باعث خراشیده شدن سطح مبلمان شما می شود ، بنابراین بهتر است میزها و کمد ها را با پارچه ای نرم که با لاک مبلمان مرطوب شده ، گردگیری کنید.

  1. بلوز مشکی مورد علاقه شما

کارولین می گوید: "هنگامی که از دستمال کاغذی برای از بین بردن لکه های پارچه تیره استفاده می کنید - به خصوص سیاه و سفید یا سرمه ای - پرزهایی را پشت سر می گذارد." خیس شدن حوله کاغذی می تواند اثرات را حتی بدتر کند. بنابراین ، دوباره از پارچه تمیز به جای لکه زدن استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها