شرکت GE Healthcare اعلام کرده است که به زودی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از طریق یک فروشگاه آنلاین، نرم‌افزارهای مجهز به هوش‌ مصنوعی را پیدا، امتحان و خریداری کنند.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۳۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،این پیشنهاد از طریق Edison Marketplace، به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی پلتفرم نرم‌افزاری هوش مصنوعی GE Healthcare در دسترس خواهد بود. برخی از برنامه‌های موجود در حال حاضر به پزشکان کمک می‌کند تا بینش داده‌های بالینی و نتایج را بهبود ببخشند. به عنوان مثال رادیولوژیست‌ها می‌توانند برنامه‌هایی را شناسایی کنند که به شناسایی سرطان سینه کمک می‌کند یا مواردی را که ممکن است ریزش داشته باشد در اولویت قرار می‌دهند. سایر برنامه‌ها به پزشکان اورژانس اجازه می‌دهد تا میزان ذات‌الریه ناشی از کرونا را ردیابی کنند.

کن دنیسون، معاون رئیس پلتفرم دیجیتال و بازاریابی محصولات در GE Healthcare، در اعلامیه‌ای گفت: "این یک معامله بزرگ برای صنعت بهداشت و درمان است. مدل Edison Marketplace همچنین ممکن است به تغییر روند خرید طبیعی صنعت کمک کند." وی توضیح داد که مدل خرید سنتی در بیمارستان‌های بزرگ شامل تیم‌های ویژه حداکثر ۱۰ نفره است. پس از خرید مدل، کار در این‌جا متوقف نمی‌شود؛ وی گفت که نصب یک برنامه، به روزرسانی سیستم‌ها و سرورهای بیمارستان و ایجاد پیوند بین دستگاه‌ها و مکان‌ها ماه‌ها به طول می‌انجامد.

دنیسون اظهار داشت: سازندگان این نرم‌افزار در حال انجام تحقیقات، تماس با شرکت‌ها، بررسی منابع، حضور در ارائه‌ها، بازدید از سایت‌ها و ارزیابی امنیت و حریم خصوصی هستند. بیمارستان‌ها هنوز حتی برنامه را امتحان نکرده‌اند. بازار به مشتریان بالقوه این امکان را می‌دهد تا از نرم‌افزار هوش مصنوعی استفاده کنند که به شما کمک می‌کند تا مشکلات احتمالی را برطرف کنید.

استفاده از ابزار هوش‌مصنوعی GE Healthcare در بیمارستان‌ها

در ابتدا پزشکان ثبت نام کرده و وارد بازار ادیسون می‌شوند، هنگامی که برنامه‌ای را انتخاب کردند، می‌توانند فورا آن را بارگیری کنند.  مهم نیست که چه برنامه‌ای انتخاب شده است، بیمارستان‌ها قادر به ارزیابی نرم‌افزار برای خرید احتمالی خواهند بود. دو روش خاص وجود دارد که ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی می‌توانند هوش مصنوعی را ارزیابی کنند. بیمارستان هم می‌تواند از الگوریتم در یک موقعیت بالینی واقعی استفاده کنند و هم سیستم را در شرایط زندگی واقعی ارزیابی کند و یا الگوریتم استرس را با مجموعه داده‌های موجود آزمایش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها