اداره ملی آمار انگلیس اعلام کرد؛

افزایش بیکاری با رکوردشکنی اخراج‌ کارکنان

سناتور  ایالت
سناتور ایالت "ورمونت" (Vermont) آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر از وجود بی عدالتی در جامعه این کشور به شدت انتقاد كرد.
کد خبر: ۱۲۹۳۴۳۸
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا‌و‌سیما، برنی سندرز"، سناتور ایالت ورمونت در پیام توئیتری خود نوشت: اینجا در واشنگتن، وقتی به جنگ می‌رویم مبالغ نامحدود پول وجود دارد. اما وقتی بچه‌ها امروز گرسنه می‌شوند، به یکباره پول کافی نداریم. این غلط هست. کنگره باید اطمینان حاصل کند که خانواده‌ها کمک‌هایی را که لازم است، دریافت می‌کنند.
 
 
 
انتقاد شدید سندرز از وجود بی عدالتی در جامعه آمریکا
 
این اظهارات سندرز در حالی مطرح شد که تعداد گرسنه‌های آمریکا حدود ۴۰ میلیون نفر اعلام می‌شود، اما حالا به دلیل شیوع کرونا و از دست رفتن مشاغل این رقم به ۵۴ میلیون نفر شامل ۱۸ میلیون کودک رسیده است.
 
آمار‌ها در این باره به دلیل معیار‌های متفاوتی که برای گرسنگی و امنیت غذایی در نظر گرفته می‌شود تا حدی متغیر است و تحولات اقتصادی مثل افزایش یا کاهش بیکاری نیز در بازه‌های زمانی کوتاه بر آن تاثیر می‌گذارد.
با این حال آمار گرسنگی در آمریکا چند دهه است که میلیونی است!
 
البته این آماری است که هیچ‌وقت آمریکا دوست ندارد کسی درباره‌اش بگوید و بشنود یا تحقیق کند. نهاد‌های رسمی این کشور نیز در اغلب تحقیقات مرتبط با گرسنگی همکاری نمی‌کنند.
 
اما حقیقت این است که گرسنگی در آمریکا تاریخچه‌ای در گذشته دارد، واقعیتی در حال است و تهدیدی دائمی در آینده محسوب می‌شود!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها