حوادث رانندگی؛ استان کهگیلویه و بویراحمد

یک کشته و هفت زخمی در تصادف جاده ای یاسوج به شیراز

رئیس پلیس راه استان اصفهان

برخورد دو کامیون و پراید در محور سجزی – نایین یک کشته داشت

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف دو کامیون و یک سواری پراید در محور سجزی-نایین و فوت یک نفر و مجروح شدن سه فرد دیگر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۰۴۴۰
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پور قیصری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در محور سجزی-نایین بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.
 
برخورد دو کامیون و پراید در محور سجزی – نایین یک کشته داشت
وی افزود: در این حادثه رانندگی یک کامیون کشنده، یک کامیون بنز و یک سواری پراید با یکدیگر برخورد کرده که متأسفانه راننده پراید در دم فوت و سه سرنشین این خودرو نیز مجروح شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه اصفهان-نایین عبور از محل ممنوعه سواری پراید اعلام شده است.
رئیس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد که امید است رانندگان عزیز به توصیه‌های پلیس توجه کنند، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هرگاه احساس خستگی و خواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها