نخستین موبایل آنتی باکتریال جهان ساخته شده که ضد آب است و باید به طور مرتب با آب و صابون شسته شود. این دستگاه در ۲۴ ساعت ۹۹.۹ درصد ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد.
کد خبر: ۱۲۸۹۰۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت «بولیت» (Bullitt)، نخستین موبایل آنتی باکتریال جهان را ساخته که از انتشار جرم و ویروس‌ها جلوگیری می‌کند.

این موبایل «Cat S۴۲» نام دارد و یک دستگاه با نرم افزار و سخت افزارهای ابتدایی است که علاوه برکارآمدی های مختلف، قابلیت تحمل شرایط سخت را دارد.

قیمت موبایل مذکور هم اکنون ۲۲۹ پوند اعلام شده اما مدل‌هایی از آنکه مجهز به فناوری «بیومسترآنتی باکتریال» هستند اوایل ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار می‌شوند.

شرکت سازنده موبایل امیدوار است سال آینده قابلیت آنتی میکروبیال را در بقیه موبایل‌های Cat از جمله مدل‌های S۵۲ و S۶۲ نیز عرضه کند.

این قابلیت با استفاده از یون‌های نقره در مواد به کار رفته در موبایل، از انتشار باکتری‌ها جلوگیری می‌کند. هرچند این فناوری به طور فعال باکتری یا ویروس‌ها (ازجمله کووید ۱۹) را خنثی نمی‌کند اما از شیوع و تکثیر آنها جلوگیری می‌کند. با اجتناب از تکثیر ویروس‌ها، به تدریج تعداد آنها هم کاهش می‌یابد.

شرکت بولیت ادعا می‌کند فناوری «بیومسترآنتی باکتریال» در ۱۵ دقیقه ۸۰ درصد میزان باکتری‌ها را کاهش می‌دهد و در ۲۴ ساعت ۹۹.۹ درصد آنها را از بین می‌برد.

سازندگان موبایل ادعا می‌کنند این دستگاه کاملاً ضدآب است و باید به طور مرتب با آب وصابون، مواد پاک کننده یا حتی وایتکس شسته شود تا تمیز بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها