فارس: فرمانده انتظامی استان فارس خطاب به دانش آموزان گفت: هنگامی که والدین شما رانندگی میکنند قوانین را به آنان تذکر بدهید تا از بروز تصادف جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۲۸۷۸۲

احمد علیرضابیگی امروز دوشنبه در جمع تعدادی از دانشآموزان در آغاز طرح همیار پلیس مدرسه افزود: با وجود پایگاههای دانشآموزی پلیس همیار، توسعه فرهنگ قانونگرایی آسانتر خواهد شد.
وی با اشاره به حجم سنگین خسارات ناشی از تصادفات رانندگی مرگ 27 هزار نفر در تصادفات رانندگی طی یک سال را یادآور شد و با بیان این که توجه به قوانین ضامن سلامتی افراد است گفت: برای جلوگیری از بروز تصادفات رانندگی باید بر قانون پافشاری کنیم.
وی با اشاره به قوانین راهنمایی و رانندگی و الزامات آن گفت: در صورتی که پدر و مادرتان به تذکر شما در جهت رعایت قوانین توجه نکردند، تخلفات آنان را یادداشت کنید و به مأموران پلیس تحویل دهید تا برای آنان قبض جریمه صادر شود.
علیرضا بیگی در حاشیه این مراسم در حالی که کارت « همیار پلیس » به دانش آموزان اعطا میشد در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی گفت: با وجود چنین پایگاه قوی پلیس در بین دانش آموزان حتما9 شاهد گسترش فرهنگ قانونگرائی به خصوص در رانندگی خواهیم بود.
وی با اشاره به اجرای طرح «پلیس همیار» متذکر شد: از بستر ایام نوروز که بیشتری مسافرتها صورت میگیرد و افراد خانواده فراغت بیشتری برای با هم بودن دارند، برای توسعه نظم و انضباط اجتماعی و کنترل درونی رفتارهای خانوادهها استفاده میکنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: دانشآموزان دورههای ابتدایی و راهنمایی در قالب طرح «همیار پلیس» بهترین همیار و همکار پلیس برای اعمال قانون و مقررات در جامعه خواهند بود چرا که این دانش آموزان نماینده پلیس برای تذکر به رعایت قانون هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها