فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت!

در پی موفقیت‌های بازی بتل رویال Fall Guys: Ultimate Knockout، دقایقی پیش مشخص شد که فروش این بازی روی پلتفرم استیم از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده است.
کد خبر: ۱۲۸۷۰۹۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومجی و gamingbolt، حدود یک سال پیش در جریان نمایشگاه E3 2019 یک بازی بتل رویال با حال‌وهوای کاملا جدید توسط استودیوی دیوالور دیجیتال و مدیاتونیک معرفی شد. گیمر در بازی چندنفره Fall Guys: Ultimate Knockout در محیطی با باشخصیت‌های کارتونی باید به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و جان سالم به در ببرد.

 

    فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت!

 

احتمالا اطلاع دارید که این بازی از همان ابتدا به‌دلیل ایده جدید و اتمسفری جذاب توانست توجهات زیادی را به خود جلب کرده و موفقیت مالی قابل‌توجهی را برای تیم سازنده به‌ارمغان آورد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش طی گزارشی اعلام شد که میزان فروش بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تنها در پلتفرم استیم از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشته است. 

 

البته باید توجه داشته باشید که این گزارش مالی منتشر شده تا انتهای ماه سپتامبر است. پس از اینکه چندی پیش اعلام شد که فروش بازی تا ماه آگوست به هفت میلیون نسخه رسیده، حال با احتساب این آمار، به‌نظر می‌رسد با افزایش سه میلیون نسخه به میزان فروش بازی، Fall Guys همچنان عملکرد مثبت خود را ادامه می‌دهد.

 

محبوبیت این بازی به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه Fall Guys از زمان انتشار خود توانسته بالغ‌بر هشت میلیون نسخه روی پلی استیشن 4 فروش رفته و با درآمد ۱۸۵ میلیون دلاری خود بزرگ‌ترین عرضه روی پلتفرم پی سی پس از Overwatch را به‌خود اختصاص دهد.

باتوجه به پشتیبانی مناسب تیم سازنده از ساخته خود، به‌نظر می‌رسد در آینده باید منتظر رکوردهای جدیدی از Fall Guys باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها