دیروز پس از چند روز شمارش آرای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور انتخاب شد که واکنش مدیران عامل غول‌های فناوری آمریکایی و شخصیت‌های مطرح در این حوزه را در پی داشت.
کد خبر: ۱۲۸۵۹۲۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، مدیرعامل آمازون، جف بزوس پیروزی جو بایدن و کاملا هریس را در یک پست اینستاگرامی جشن گرفت. بزوس گفته که این پیروزی بیانگر این است که وحدت، همدلی و شایستگی خصوصیات دوران گذشته نیستند.

 

 

 

بزوس در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رابطه خوبی با او نداشت و رئیس جمهور سابق آمریکا چندین بار مدیرعامل آمازون را به علت مالکیت «واشنگتن پست»، سوابق مالیاتی آمازون و ارتباط او با خدمات پستی مورد هدف قرار داده بود.

هم‌بنیانگذار مایکروسافت و یکی از بزرگترین منتقدان نحوه رسیدگی به بحران ویروس کرونا در دوران ریاست جمهوری ترامپ، پیروزی جو بایدن و کاملا هریس را تبریک گفته. بیل گیتس به این موضوع اشاره کرده که منتظر همکاری با دولت جدید و رهبران کنگره برای کنترل شیوع ویروس کرونا است.

 

جو بایدن
 

 

رئیس مایکروسافت، «برد اسمیت» نیز برای برد دیروز بایدن و هریس یک پست در سایت این کمپانی منتشر کرده و خواستار اتحاد در سراسر ایالات متحده آمریکا شده:

«اگر می‌خواهیم به عنوان یک ملت رو به جلو حرکت کنیم، باید پل‌های جدید برای بستن شکاف‌هایی که ما را از یکدیگر جدا کرده‌اند، بسازیم.»

مدیر عملیات فیسبوک، «شریل سندبرگ» و همسر مدیرعامل فیسبوک، «پریسیلا چان» این پیروزی تاریخی را به کاملا هریس تبریک گفته‌اند. سندبرگ در یک پست فیسبوکی نوشته:

«پس از چندین روز طولانی، ما می‌دانیم که جو بایدن رئیس جمهور بعدی ما خواهد بود و برای اولین بار در ۲۳۱ سال، معاون رئیس جمهور بعدی ما یک زن آمریکایی آسیایی و سیاه‌پوست و فرزند مهاجران است.»

 

 

 

همسر سابق استیو جابز، «لورن پاول جابز» در توییتی پیروزی بایدن و هریس را در انتخابات ۲۰۲۰ جشن گرفته است. مدیرعامل سیسکو، «چاک رابینز» در توییتی با تبریک به رئیس جمهور جدید آمریکا، اعلام کرده که این کمپانی مانند بایدن و هریس باور دارد که باید یک آینده فراگیرتر برای همه ایجاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها