فرمانده انتظامی شهرستان شیراز

دستگیری یک فرد مسلح در شیراز

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

جزییات جدیدی از جرایم سارقان مسلح خیابان حجتی تبریز

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با تشریح ابعاد جدیدی از جرایم سارقان مسلح خیابان حجتی تبریز، از دستگیری اعضای این باند سرقت در این استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۵۳۶۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ صابر عباس زاده در جمع خبرنگاران با بیان این‌که با تلاش ماموران انتظامی استان آذربایجان شرقی، ابعاد جدیدی از جرایم سارقان مسلح خیابان حجتی تبریز کشف شد، افزود: در پی اطلاع از یک فقره سرقت مسلحانه در مهرماه سال جاری از مغازه طلافروشی در تبریز، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته و سارقان در کمتر از 24 ساعت در دام پلیس گرفتار شدند.

وی با تشریح ابعاد جدید پرونده، اضافه کرد: پلیس استان آذربایجان شرقی به صورت جدی روی این پرونده کار کرد و تعداد دستگیرشدگان به هفت نفر رسید؛ همچنین متهمان به پنج فقره سرقت مسلحانه که در سال‌های گذشته در تبریز اتفاق افتاده بود، اعتراف کردند.

وی با بیان این‌که در جریان این سرقت‌ها 12 نفر مجروح در صحنه و سه نفر نیز به قتل رسیده بود، افزود: همچنین، مقادیری اموال نیز کشف شده و در راستای دستگیری سایر مجرمان، در حال پیگیری هستیم.

وی با هشدار به مجرمان و سارقان، تاکید کرد: پلیس همیشه در صحنه بوده و مجرمان بدانند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد؛ از همشهریان و به ویژه قشر زرگران نیز تقاضا داریم که به هشدارها توجه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها