به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا،مونیکا بکرت بهعنوان مدیر سیاستگذاریهای محتوایی فیسبوک در این رابطه ادعا کرده است که:« تصمیم ما با افزایش کاملاً مستند یهودستیزی در سطح جهان و سطح نگرانکننده ناآگاهی از هولوکاست، بهویژه در میان جوانان، پشتیبانی میشود.
بر اساس نظرسنجی اخیر تقریبا یکچهارم از شرکتکنندگان بزرگسال 18 تا 39 ساله آمریکایی اعلام کردهاند که هولوکاست یک افسانه است، یا در رابطه با آن اغراق شده یا دراینباره مطمئن نبودهاند.
بیکرت در ادامه اظهار کرده است که این تصمیم را میتوان در جهت تلاش اخیر فیسبوک درزمینهٔ یهودیستیزی دانست. این کمپانی اخیرا کلیشههایی درباره قدرت جمعی یهودیان که اغلب آنها را در حال اداره جهان یا نهادهای مهم آن به تصویر میکشد را از این شبکه اجتماعی حذف کرده است.
فیسبوک سالهاست که برای درک انتقال نفرت در فضای آنلاین با گروههای جهانی و محلی نظیر کنگره یهودیان جهان و کمیته یهودیان آمریکا در ارتباط است. این کمپانی همچنین با سازمانهایی نظیر سیمون ویسنتهال که هدف اصلی آنها مبارزه با یهودیستیزی این همکاری داشته است.
بیکرت همچنین بیا کرد که اعمال مؤثر این سیاستها اندکی زمان میبرد. این کمپانی باید چگونگی مبارزه با این محتوا را به بررسیکنندگان محتوای خود آموزش دهد زیرا شمار محتوایی که این قانون را نقض میکنند بسیار زیاد است. کمپانی فیسبوک در پایان سال جاری افرادی که عبارتهای مرتبط با رد هولوکاست یا خشونت را جستجو میکنند به اطلاعات معتبر ارسالشده از منابع سوم شخص راهنمایی میکند.
فیسبوک بهتازگی سیاستهای جدیدی را برای مبارزه با اشاعه گفتگوهای نفرتآمیز یا سایر محتوای مضر منتشر کرده است. در ابتدای سال جاری نیز چندین کمپانی بزرگ بهمنظور افزایش فشارهای مرتبط با بررسی محتوا به فیسبوک از ارائه تبلیغات به این کمپانی خودداری کردند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد