به این صورت که سنگ ها را بشویید و اجازه بدهید خشک شوند سپس سنگ ها را روی تکه ای موکت با چسب حرارتی بچسبانید اگر پادری را در محلی پر رفت و آمد می اندازید و می خواهید سنگ ها خیلی محکم باشند آن ها را با چسب آکواریوم بچسبانید.
کد خبر: ۱۲۷۸۷۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایجیگا ،با ایده گرفتن از هنرهای زیر خانه خود را زیباتر کنید.

 

1- ساخت یک لامپ ابر رویایی

ابتدا روی تخته سه لا شکل یک ابر را بکشید و اطراف آن را برش بزنید، لبه های آن را صاف کنید و آن را با اسپری رنگ کنید میله ای فلزی را مانند تصویر خم کنید و به پشت ابرتان محکم بچسبانید بهتر است این کار با پیچ انجام شود.

 

و در آخر ابر را روی لامپ قرار بدهید و به دیوار وصل کنید. می توانید تعدادی ابر درست کنید و در اطراف لامپ بچسبانید تا تصور یک آسمان واقعی ایجاد کنید.

 

5 ایده برای کارهای خلاق در خانه

ساخت چراغ خواب رویایی

 

2- ساخت پادری با سنگ

می توانید از ساحل دریا سنگ های صاف و زیبا را جمع آوری کنید و یک پادری زیبا درست کنید. به این صورت که سنگ ها را بشویید و اجازه بدهید خشک شوند سپس سنگ ها را روی تکه ای موکت با چسب حرارتی بچسبانید اگر پادری را در محلی پر رفت و آمد می اندازید و می خواهید سنگ ها خیلی محکم باشند آن ها را با چسب آکواریوم بچسبانید.

 

ساخت چراغ خواب,مراحل درست کردن پادری

با سنگ پادری زیبا درست کنید

 

3- درست کردن جا صابونی با سنگ

مانند نمونه بالا سنگ هایی از کنار دریا جمع آوری کنید و سپس آن ها را بشویید و اجازه بدهید خشک شود ابتدا داخل کاسه ای را نایلونی بیندازید سپس آن ها را در کنار هم قرار بدهید و با چسب بچسبانید. وقتی خشک شد آن ها را از داخل کاسه بیرون بیاورید. از آن برای جای صابون استفاده کنید.

 

درست کردن چراغ خواب, راهنمای درست کردن پادری سنگی

با سنگ جاصابونی درست کنید

 

4- ساخت جاشمعی های سیمانی

ابتدا بادکنکی را باد کنید و سپس آن را گره بزنید و قسمت گره خورده ی آن را داخل لیوانی قرار بدهید که ثابت بماند بعد از آن سیمان را با کمی آب مخلوط کنید مواظب باشید سیمان خیلی شل نباشد. بهتر است بعد از شل کردن سیمان آن را ساعتی ثابت قرار دهید و سپس به صورت یک لایه ی نازک در تمام قسمت بادکنک سیمان را بزنید مواظب باشید که خیلی نازک یا خیلی ضخیم نباشد و تمام قسمت های بادکنک سیمان به صورت یکنواخت پخش شده باشد.

 

آن را در جایی ثابت قرار بدهید تا تا کاملا خشک شود و بعد از آن بادکنک را به آرامی خالی کنید و ظرف سیمانی را به دلخواه خود رنگ کنید و درون آن شمع های وارمری قرار بدهید.

 

کاربردهای سنگ و سیمان در خانه,روش های ساخت جاشمعی

با سیمان و بادکنک کارهای هنری انجام بدهید

 

5- درست کردن ظرف مناسب جواهرات

با سیمان و آب خمیری درست کنید خمیر باید به صورت سفت باشد خمیر را کمی صاف کنید و برگ پلاستیکی که شیارهای برجسته دارد روی آن قرار بدهید و با وردنه محکم بکشید تا شیارهای برگ روی آن ایجاد شود. بعد از آن اطراف آن را برش بزنید و آن را روی سطحی گود قرار بدهید تا حالت ظرف به خود بگیرد و بعد از خشک شدن روی آن اسپری بپاشید.

 

ایده هایی با بادکنک و سیمان, ایده هایی برای تزیین خانه

با سیمان جای جواهراتی بسازید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها