کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش‌بینی گردوخاک در استان‌های شرقی و جنوب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت:‌ وزش باد شدید از امروز تا سه شنبه آینده در مناطق شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود که در زابل سبب بروز گرد و غبار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۷۵۷۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی افزود: ارتفاعات شمالی استان های البرز، تهران، سمنان و نیز نیمه غربی هرمزگان، مناطقی از استان فارس، شمال بوشهر و همچنین ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی در استان های چهارمحل و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق جنوب و غرب استان اصفهان از بعداز ظهر امروز(جمعه) و به ویژه اوایل امشب رگبارهای پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی خواهند داشت.

رفیعی گفت: شدت بارش‌ها در غرب هرمزگان، جنوب شرق و شمال استان فارس و همین طورجنوب اصفهان و ارتفاعات شرق تهران پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد:روزهای شنبه و یکشنبه نیز همین بارش‌های رگباری که همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی است را درشمال غرب و غرب سواحل شمالی کشور پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده نیز در بخشی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش‌های خفیف وجود دارد.

رفیعی گفت: انتظار می رود از امروز تا روز سه شنبه هفته آینده دمای هوا بین سه تا ۶ درجه افزایش نسبی خواهد داشت و نیز در شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور کاهش دمای بین سه تا ۶ درجه پیش بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها