نماینده روسیه در سازمان های بین المللی:

تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران را پایان دهید

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از اظهارات شب گذشته وزیر امور خارجه آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۲۷۵۶۸۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات دیروز مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره ذخایر غنی شده اورانیوم در برنامه هسته‌ای ایران در پیامی توئیتری نوشت: فاصله گرفتن ایران از تعهدات برجام نتیجه مستقیم فشار آمریکا است. تحریم های غیرقانونی را پایان دهید و ایران بلافاصله به پایبندی کامل باز خواهد گشت.

وی در ادامه نوشت: آمریکا به جای این، قرار است سیاست شکست خورده اش را که به امنیت و عدم اشاعه تسلیحاتی آسیب می زند ادامه دهد.

انتقاد نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پی این مطرح می شود که مایک پمپئو در پیامی توئیتری در تلاش برای همراه کردن دیگر کشورها با کارزار «فشار حداکثری» علیه ایران در پیامی توئیتری نوشت: مطابق گزارش‌ها، ذخایر اورانیوم غنی‌ سازی شده ایران ده برابر حد تعیین شده در برجام است. سه کشور اروپایی و باقی کشورها چشمان‌شان را به روی این حقیقت که توافق هسته‌ای به تاریخ پیوسته و باید به ما در اعمال تحریم‌های سخت ملحق شوند، باز کنند. فشار و گفت‌وگوهای جامع تنها راه پیش رو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها