تصاویری از موبایل Q۹۲ ۵G شرکت ال جی منتشر شده شده که نشان می دهد این دستگاه نمایشگری با یک سوراخ و ۴ دوربین پشتی دارد.
کد خبر: ۱۲۷۴۳۵۷

به گزارش جام جم انلاین به نقل از خبرگزاری مهر، از ماه گذشته گزارش های مختلفی درباره مشخصات موبایل LG Q۹۲ ۵G منتشر می شود. نخستین بار مشخصات این دستگاه در کنسول گوگل پلی و پلتفرم «گیک بنچ» رصد شد. اما اوایل هفته گذشته تمام مشخصات دستگاه فاش شد.

اکنون یک رسانه کره ای دو تصویر جدید از موبایل Q۹۲ ۵G را منتشر کرده است. این دستگاه دارای نمایشگری است که روی آن سوراخی دیده می شود و ۴ دوربین پشتی، فلش ال ای دی و گوشه هایی خمیده دارد. در لبه پایینی Q۹۲ ۵G جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، پورت یو اس بی سی و یک بلندگو قرار گرفته است.


طبق اطلاعات موجود ابعاد دستگاه ۱۶۶.۵۴ در ۷۷.۳ در ۸.۴۹ میلیمتر است و ۱۹۳ گرم وزن دارد. نمایشگر Q۹۲ ۵G وضوح Full HD دارد و۶.۷ اینچ است. همچنین دوربین جلویی دستگاه ۳۲ مگاپیکسل است. پشت دستگاه یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی همراه لنزهای ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی نصب شده است. ال جی در این موبایل از تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵G استفاده کرده و ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در آن به کار رفته است.


باتری دستگاه نیز ۴ هزار میلی آمپری مجهز به قابلیت های شارژ سریع است. علاوه بر آن اسکنر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه نیز به کار رفته است.هنوز قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها