ویوو از جدیدترین گوشی خود به نام «S1 پرایم» رونمایی کرد. این محصول با چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از هم اکنون به قیمت ۲۸۵ دلار به بازار عرضه شده است.
کد خبر: ۱۲۷۳۶۱۷

ویوو S1 پرایم از نمایشگر ۶.۳۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی‌ پلاس (۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ برخوردار است. بریدگی U شکل بالای نمایشگر از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل ۱.۰ میکرون پذیرایی می‌کند.

روی پنل پشتی ویوو S1 پرایم ماژول لوزی شکل دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که درون آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج با ضریب اف ۲.۴ قرار گرفته‌اند.

قلب تپنده ویوو S1 پرایم چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۵ است که در کنار حافظه رم ۸ گیگابایتی وظایف پردازشی را بر دوش می‌کشد. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و از نوع UFS 2.1 بوده و به کمک کارت حافظه micro-SD می‌توان ظرفیت آن را ارتقاء داد. این موبایل از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی نیرو گرفته و توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰ و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

ویوو S1 پرایم با رابط کاربری Funtouch 9.2 مبتنی بر اندروید ۹.۰ از هم اکنون در رنگ‌های مشکی و آبی به قیمت ۲۸۵ دلار قابل خریداری است.
دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها