فوتبال بالاخره به ایران برگشت. فردا تیم های فولاد و استقلال بعد 117 روز تعطیلی در فوتبال ایران، به مصاف هم می روند تا دیدار معوقه خود را برگزار کنند.
کد خبر: ۱۲۶۹۵۰۰

به گزارش جام جم آنلاین ، فوتبال ایران از 9 اسفند متوقف شده بود اما از فردا دوباره برمی گردد آن هم در شرایطی که میزبان بازی فردا ، یعنی دیدار فولاد و استقلال، از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

به هر حال از فردا ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

این مسابقه از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز می شود، ورزشگاهی که خالی از تماشاگر خواهد بود. در واقع تا پایان لیگ هر مسابقه ای که برگزار شود بدون حضور تماشاگران است. اگر این مسابقه قرار بود در شرایط عادی برگزار شود حتی جای سوزن انداختن هم در ورزشگاه شهدای فولاد هم نبود اما اکنون اوضاع فرق می کند. نه تنها این دیدار که تا پایان لیگ هر چه مسابقه برگزار شود بدون تماشاگر خواهد بود که این اتفاقی بی سابقه در تاریخ فوتبال ایران است. البته این بلا را ویروس کرونا بر سر فوتبال و تمامی رشته های ورزشی آورده است.

دو تیم در آغاز دوباره فوتبال ایران در حالی به مصاف هم می روند که دیدار رفت آنها یک بر یک مساوی تمام شد. در آن دیدار جنجالی استقلال تا دقیقه 95 با یک گل از حریف پیش بود اما فولاد در وقت های تلف شده گلی را زد که استراماچونی سرمربی سابق استقلال به شدت به آن اعتراض کرد و آن را نادرست دانست هر چند اعتراض های او جهت مردود کردن این گل هرگز مثمرثمر واقع نشد و دیداری را که استقلالی ها فکر می کردند با برد پشت سر می گذارند با تساوی تمام کردند. آندره آ استراماچونی تا توانست به فغانی داور آن مسابقه اعتراض کرد. حالا نه دیگر استراماچونی در فوتبال ایران حضور دارد و نه فغانی داوری می کند و هر دو از ایران رفته اند. اولی به ایتالیا برگشت و دومی به استرالیا رفت و حالا هم که از سوئد سر درآورده است.

حالا جواد نکونام سرمربی تیم فولاد اینبار باید مقابل استقلالی قرار بگیرد که فرهاد مجیدی سرمربی اش است. استقلال و فولاد بازی معوقه خود را برگزار می کنند و یک بازی کمتر از سایر رقبا دارند. آبی ها امیدوار هستند با برتری در دیدار فردا فاصله 10 امتیازی خود با صدرنشین یعنی پرسپولیس را به عدد هفت برسانند.

اما از طرف دیگر فولاد خوزستان هم می خواهد به هر شکل ممکن برنده این دیدار باشد چرا که سهمیه آسیایی هدف آنهاست. آنها اگر شاگردان مجیدی را ببرند 36 امتیازی می شوند به رده پنجم می رسند تا با این شرایط در هفته های آتی به قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشند.

بعد از 117 روز تعطیلی فوتبال بالاخره شاهد یک فوتبال خواهیم بود، فوتبالی که هنوز به باور بسیاری از کارشناسان و ویروس شناسان اگر همچنان تعطیل باقی می ماند بهتر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها