بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل آموزشگاهی است که به صورت کاملا عملی و تخصصی، زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص تمامی مطالب مربوط به آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را آموزش دهد و مدرک فنی حرفه ای نیز به کارآموزان ارائه نماید. در ادامه شما را با بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران آشنا خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۶۱۵۵۵

امروزه با توجه به افزایش کاربرد موبایل در زندگی روزمره و حجم بالای استفاده از آن، بدون شک نیاز به مراکزی برای تعمیرات آن افزایش یافته است.

علاوه بر این افزایش قیمت دلار از سال 96 و بالا رفتن قیمت گوشی باعث شده است افراد هنگام بروز مشکل در گوشی به جای تعویض آن به دنبال تعمیرکار حرفه ای گوشی بوده تا گوشی را به دست او سپرده و عیب یابی و تعمیر کنند.

همه این موارد نشان از بازار کار خوب و درآمدزا تعمیرات موبایل می دهد. در صورتی که علاقه مند به ورود به این بازار کار هستید باید بگوییم که بهترین راه برای کسب این تخصص ها شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر و با سابقه است. حتما برای شما این سوال پیش آمده است که برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کجاست؟ در ادامه این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران کجاست؟

امروزه با توجه به بازار خوب و پردرآمد تعمیرات موبایل و تقاضای بالا کارآموزان برای گذراندن دوره تعمیرات موبایل جهت ورود به این بازار کار آموزشگاه های گوناگونی این دوره را برگزار می نمایند. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا دوره های آموزشی برگزار شده توسط این آموزشگاه ها معتبر و تضمینی است. در پاسخ باید بگوییم، متاسفانه تعداد اندکی از آموزشگاه های تعمیرات موبایل دوره های کاملا عملی و تضمینی برگزار می نمایند.

در واقع دوره های تعمیرات موبایل باید براساس آخرین استانداردهای روز آموزش ها انجام گیرد تا دانش پذیران بتوانند با آخرین تکنولوژی های روز آشنا شده و همچنین بتوانند تعمیرات انواع تلفن همراه را انجام دهند. بنابراین باید بگوییم هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت گذراندن این دوره آموزشی دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخاب شده موارد زیر رعایت شده باشد:

  • آموزش بر اساس آخرین استانداردها و سرفصل های آموزشی روز دنیا
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • آموزش زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص
  • آموزش در کارگاه های مجهز
  • ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای
  • آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور

با بررسی آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور و بررسی و مقایسه سرفصل ها و شرایط برگزاری دوره به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای و با رعایت موارد ذکر شده در بالا دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان تعمیرات موبایل بسیاری را وارد بازار می کند. بنابراین توصیه می کنیم در دوره های موبایل آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق برای یادگیری مباحث مربوط به تعمیرات موبایل شرکت نمایید.

در ادامه به معرفی دوره تعمیرات موبایل و دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه می پردازیم.

معرفی دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات موبایل یکی از دوره هایی است که امروزه به صورت گسترده و توسط مراکز آموزشی مختلفی در ایران برگزار می شود. در دوره تعمیر موبایل آموزشگاه فنی برق آموزش های تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع تلفن همراه اندروید و آیفون به صورت کاملا عملی و تخصصی آموزش داده می شود.

کارآموزان پس از گذراندن این دوره آموزشی می توانند انواع مشکلات نرم افزاری در گوشی مانند فلش کردن، برداشتن قفل های گوشی، رفع ارورهای آیفون و اندروید، کار با باکس تعمیرات موبایل و غیره را فرا بگیرند. همچنین انواع مشکلات سخت افزاری مانند تعمیر و تعویض گلس گوشی، تاچ گوشی، هارد گوشی، تعمیر دوربین، بلوتوث، مشکل آنت دهی در گوشی و غیره را رفع نمایند.

توجه داشته باشید که آموزش تعمیرات موبایلدوره ای است که با طی کردن آن می توان به راحتی در بازار کار ورود کرد. معمولا در دوره های تخصصی تعمیرات موبایل مطالبی ارائه می شود در مقایسه با افرادی که به صورت تجربی این مهارت را فراگرفته اند به سال های طولانی نیز دارند تا این تجربه ها را فراگیرند. به همین دلیل با گذراندن این دوره می توان در مدت کوتاهی به یک استادکار ماهر تبدیل شد.

دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیر لوازم خانگی یکی از دیگر دوره های محبوب آموزشگاه فنی برق است که بسیاری از متقاضیان تمایل دارند در آن شرکت کنند، و از طریق فراگیری این آموزش به بازار کار ورود کنند. در واقع هدف آموزشگاه فنی برق از این دوره تربیت تعمیرکاران حرفه ای و زبده ای است که بتوانند همزمان به صورت تجربی و علمی تعمیر انواع لوازم خانگی را فراگیرند و به خوبی وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شوند.

آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی مانند: تعمیرات انواع یخچال فریزر، معمولی و ساید، تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات جاروبرقی، تعمیرات مایکروفر، تعمیرات چرخ گوشت، تعمیرات تلویزیون و دیگر لوازم خانگی از جمله سرفصل های آموزشی این دوره آموزشی می باشد.

با شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی فنی برق می توانید طی مدت کوتاهی به یک استادکار ماهر تبدیل شوید و با توجه به بازار کار عالی تعمیرات لوازم خانگی از درآمد و آینده شغلی خوبی بهره مند شوید. همچنین امروزه بازار صنف تعمیرکاران لوازم خانگی با کمبود نیرو و تعمیرکار مواجه است و صف طولانی مراکز تعمیرات لوازم خانگی گواهی بر این ادعاست. در نتیجه می توان با فراگرفتن این دوره یک شغل پولساز، حرفه ای و آینده دار را ایجاد کرد.

معرفی دوره آموزش plc آموزشگاه فنی برق

آموزش plc یکی از دیگر دوره های تخصصی آموزشگاه فنی برق است که امروزه بازار کار خوبی دارد و دلیل آن مجهز شدن اکثر کارخانجات به دستگاه و ماشین آلات الکترونیک است. در واقع آموزشplc، دوره ای است که در آن، آموزش تعمیرات کامپیوترهای ماشین و دستگاه های صنعتی ارائه می شود، و فارغ التحصیلان این دوره می توانند به عنوان تعمیرکار کامپیوترهای ماشین آلات صنعتی به صورت فردی فعالیت کنند، و یا با استفاده از مدرکی که در پایان دوره آموزشی دریافت می کنند در شرکت های مربوطه استخدام و مشغول به کار شوند.

آموزش پی ال سی دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی پی ال سی و غیره بخشی از مهم ترین سرفصل های آموزشی در دوره پی ال سی آموزشگاه فنی برق است. تمامی آموزش ها در این دوره به صورت کاملا عملی و پروژه محور زیر نظر اساتید باتجربه و متخصص برگزار می گردد. هدف فنی برق از برگزاری این دوره تربیت نیروی متخصص پی ال سی جهت ورود به بازار کار پردرآمد آن می باشد.

مجتمع فنی برق مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لوازم خانگی و آموزشplc

آموزش تعمیرات موبایل به همراه دورهآموزش تعمیرات لوازم خانگی و همچنین دوره آموزش plc، در مجتمع فنی برق با بهترین سطح برگزار می شوند. مجتمع فنی برق یکی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزشی ایران در زمینه برگزاری این دوره هاست و برای برگزاری آنها از بهترین تجهیزات آموزشی و همچنین اساتید بهره می برد. همچنین این مرکز در پایان دوره های آموزشی به دانش پذیران موفق خود مدرک معتبر اعطا می کند. بر طبق آمار موجود این مرکز آموزشی سالانه 2500 دانش پذیر در رشته های مختلف آموزش می دهد که از این تعداد، چیزی حدود 80 درصد آنها به راحتی جذب بازار کار مورد نظر می شوند و آینده روشنی را رقم می زنند.

تمامی افراد علاقه مند می توانند از سراسر ایران در دوره های آموزشی این مرکز بزرگ شرکت کنند. زیرا مجتمع فنی برقبرای برگزاری دوره های خود تا حد ممکن بهترین شرایط را برای دانش پذیران خود مهیا می کند به طور مثال برای کارآموزان شهرستانی خوابگاه در نظر گرفته است. در نتیجه افراد می توانند با کمترین دغدغه ممکن در دوره های آموزشی این مرکز شرکت نمایند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی این مرکز، تعرفه دوره ها و سایر اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه نمایید یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید. در صورت علاقه می توانید به صورت حضوری به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها