اکبر ایمانی از جمله معدود بازیکنان بومی و آذری تیم فوتبال تراکتور در این فصل است که همراه با سرخپوشان وارد لیگ شده و امیدوار است تیمش از شرایط بحرانی که گرفتارش بود، خارج شود.
کد خبر: ۱۲۴۲۵۲۴

آنها در آخرین دیدار خود مقابل فولاد خوزستان به برتری یک بر صفر رسیدند و همین پیروزی می‌تواند کمک شایانی به ایجاد تغییر در شرایط باشگاه کند. ایمانی در این مورد گفت: با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ توانستیم فولاد را از پیش رو برداریم. شرایط فولاد واقعا خوب است. آنها از بازیکنان قدرتمندی بهره می‌برند و می‌دانید که در هفته‌های اخیر، نتایج شان خیلی خوب بوده تا حدی که توانستند جزو تیم‌های بالای جدول باشند و به نظر من، در حد مدعیان هستند اما با اتحادی که داخل تیم مان بود، توانستیم برنده از زمین خارج شویم.
او اضافه کرد: هواداران تراکتور حق دارند از شرایطی که به وجود آمده، ناراحت باشند اما همه ما می‌دانیم تراکتور به خاطر هوادارانش، تراکتور شده و نباید اجازه بدهیم این همدلی و اتحادی که بین تیم و بازیکنان و هواداران رقم خورده، به خاطر چند نتیجه خراب شود. همه ما باید دست به دست هم بدهیم و به تراکتور کمک کنیم. من اصلا دوست ندارم در مورد اتفاقات گذشته کوچک‌ترین حرفی بزنم چون هر چه بود، تمام شده اما از این به بعد باید در کنار هم بمانیم و به تیم مان کمک کنیم. من شک ندارم با این همه بازیکن خوب و حرفه‌ای که داریم، تیم مان دوباره مدعی قهرمانی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها